Fear the Scare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hei, vis du ser denne videon (min video altsåå) så viser den hva problemet mitt er : Alle husene mine på en by eller ofte hender det at noen hus blir litt svarte, og kan ikke gjøres noe med.. men jeg trenger en forklaring for hvorfor det skjer.. Være så snill og hjelp meg:) Er evig takknemlig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fordi du bygger dem på hellig forhistorisk jordområde Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 jaha, hva betyr det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bygningene dine blir ubrukelige,og det blir kastet en forbannelse over dem innen en viss tid. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 ok, men kan jeg forhindre dette, fordi over 35% av byen min er slik.. Lenke til kommentar
dksk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 ok, men kan jeg forhindre dette, fordi over 35% av byen min er slik.. ÅH JESUS!! Kan ingen svar på det her??!! Enkelt. Du må bare bygg nok skola, politistasjona, brannstasjona å sykehus/klinikka. Du må også sørg for at dæm ikke har for lang vei te jobban(det står i infoen om huse hvis du har rush-hour). Har dæm de må du bygg t-bane eller nåkka liknende. Men strøm å vann e selfølgeli viktigst. Du kan også senk skatten på husan. Men alt det KAN vær for seint for byen din no. Prøv å vær nøye med det her på din neste by. Det funke! Lykke te!! Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 AtraxTrh : takkker:D det svaret var mer konkret:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå