Gå til innhold

Vektøkning uten å trene?!


Anbefalte innlegg

Jeg er 185 og veier 65 kilo! Er veldig lei av å ikke legge på meg selv om jeg spiser mye, så var det en kompis av meg som sa at han ble feit av å drikke proteinmilkshake med masse carbohydratpulver i uten å trene. Da la ha på seg mange kilo bare på få måneder. Er det skadelig på noen måte? I såfall på hvilke måte?

 

Spørsmålet er egentlig:

 

Går det ann å legge på seg ved å drikke proteiner og karbohydrater uten å trene i det hele tatt, og er det farlig?

 

Takker for alle svar, men vennligst ikke svar som en bedreviter om du overhodet ikke har peiling ;)

 

Gi gjerne noen erfaringer på hvordan man skal legge på seg mye uten og trene og uten at det er farlig. Er desperat! Hater å være så tynn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke starte å trene?

 

Blir mye fett hvis du skal spise deg opp uten å trene.

Men hvis det er det du vil, stapp i deg havregryn og få i deg f.eks rapsolje.

Spis de vanlige måltidene dine, og pluss på feks. havregryn og olje. Du skal alltid være mett. Spis hver andre time, stapp innpå mat.

Lenke til kommentar

tviler på at det er noe sunt å ikke trene ved siden, men hver gang jeg begynner å trene blir det bare ben+muskler og ingen ting annet, har liksom ingen ting å gå på, ser ikke mye pent ut. Vil fete meg opp litt før jeg begynner å trene igjen til våren. Skjønner at det kan virke til dels sært å ikke trene på siden, men er så fryktelig lei av å være tynn.

 

takker for alle svar så langt!

Lenke til kommentar
Legg til shaker mellom måltidene dine hvor du blander havregryn, banan, rapsolje, egg og melk i en blender så har du en ok milkshake som tar et par minutter å helle ned, har du oppi masse havregryn, litt ekstra.

Denne støttes! Et par sånne om dagen gir mange kalorier ekstra. Bruk gjerne H-melk. En shake som dette blir mye sunnere og rikere på næring enn en protein slash karboshake (selv om det også fungerer for å gå opp i vekt, selvsagt)

 

Når det gjelder ikke trene fordi du bare blir "ben+muskler" - det er bare et spørsmål om å spise nok mat. Gjør det, ta noen shaker ala det som er skrevet over etc, så blir det bra.

Lenke til kommentar
tviler på at det er noe sunt å ikke trene ved siden, men hver gang jeg begynner å trene blir det bare ben+muskler og ingen ting annet, har liksom ingen ting å gå på, ser ikke mye pent ut. Vil fete meg opp litt før jeg begynner å trene igjen til våren. Skjønner at det kan virke til dels sært å ikke trene på siden, men er så fryktelig lei av å være tynn.

 

takker for alle svar så langt!

Ben og muskler er jo badass mann. Det er da du får skikkelige markerte muskler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...