Gå til innhold

Estimat på 360-reperasjon?


Mr.FOXHOUND

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt jeg kan si er at det varierer veldig. Jeg måtte sende inn min for ca. 2 mnd sia og da tok det 2 uker før de hentet den + 3 uker til den var på døra igjen. Da en venn av meg (Boff3n her) måtte inn med sin, tok det under en uke fra han ringte til den ble hentet + nyaktig 2 uker før den var på døra igjen.

 

Så du får egentlig bare håpe. Det nytter heller ikke å mase på kundeservice folkene da de ikke har kontroll på hvordan DHL opererer og slikt bullshit. Det sa de i hvertfall til meg.

Lenke til kommentar
Jeg sendte inn min i sommer. Og da tok det 2 uker fra jeg ringte til jeg hadde en ny under (bak ;)) tv.

 

bak tv? varmt? 99% av rrod er vel feilplassering av xbox :)

Har ingenting å si!

Produktet skal ikke være så fintfølende at plasseringen avgjør om det fungerer eller ikke. 100% av RROD problemene er loddepunktene som er for dårlige, dette har jo MS innrømmet også.

 

Men det skal sies at det ikke er smart å plassere boksen på et varmt sted da den har latente problemer med varmen.

Lenke til kommentar
Jeg sendte inn min i sommer. Og da tok det 2 uker fra jeg ringte til jeg hadde en ny under (bak ;)) tv.

 

bak tv? varmt? 99% av rrod er vel feilplassering av xbox :)

Har ingenting å si!

Produktet skal ikke være så fintfølende at plasseringen avgjør om det fungerer eller ikke. 100% av RROD problemene er loddepunktene som er for dårlige, dette har jo MS innrømmet også.

 

Men det skal sies at det ikke er smart å plassere boksen på et varmt sted da den har latente problemer med varmen.

 

Er klar over det, men det er god klaring bak der. Står ingenting på sidene av tv, og ingenting over. Det står også en pc bak der, med en vifte på 26 cm i diameter i kasse. Den blåser så jævlig at hvis jeg holder en tent lighter bak der, så blåser den ut med en gang. RROD har jeg faktisk bare fått når jeg oppdaterte Forza. Så det kom ikke av noen varmeproblemer. Men ja, enig at det høres litt sprøtt ut med den plasseringen

Lenke til kommentar
Så du får egentlig bare håpe. Det nytter heller ikke å mase på kundeservice folkene da de ikke har kontroll på hvordan DHL opererer og slikt bullshit. Det sa de i hvertfall til meg.

Menneskene i kundeservice har vel egentlig knapt nok peiling på noe som helst spør du meg ;) Men det er vel ikke deres feil, de jobber tross alt ikke for MS.

 

Får hvertfall håpe at DHL gjør jobben sin denne gang. Orker ikke ringe kundesupporten deres en gang til og hisse meg opp.

Lenke til kommentar

Hmmmm...

 

Tok lang tid for de fleste her ser jeg..

 

Jeg ringte microsoft tidlig en mandags morgen, Dhl møte meg påpost kontoret dagen etter, for og hente xboxen..

 

Og På fredagen SAMME uke ringte dhl og sa de kunne levere på døren den dagen. ( fikk ny boks)

 

En annen kamerat av meg opplevde det akkurat det samme. under en uke :)

Lenke til kommentar
Takker for alle tilbakemeldinger, ser litt lysere på saken nå :)

 

Kom gjerne med flere innspill!

 

Har du sporings nummer? Kan være en ide siden DHL til tider er ufattelig hjelpesløse. Hos meg brukte de en uke på å "ikke finne fram" uten å si en dritt til meg, og selv etter det måtte jeg ringe to ganger for å få det trøkt inn i huet deres at de kunne ringe meg på telefonen om de ikke vet å bruke GPS.

 

Kompis som skal få sin plukket opp av DHL sitter med samme, men det har vel gått over 2 uker hos han. Er nesten litt latterlig :p

Lenke til kommentar

Hehe, bor du avsidesliggende? Bor i Bergen selv, og fikk grei beskjed om å være hjemme mellom 8 om morgenen og 4 på ettermiddagen - nærmere tidsounkt kunne de selvsagt ikke gi. Etter tre slike dager (og påfølgende oppringinger fra mins ide, hvor de var frekke nok til å påstå at de hadde vært her, men at jeg ikke var hjemme), ringte jeg og forlangte å snakke med sjefen til hu som tok telefonen. Ble satt over til überklagebehandleren eller noe, som fikk en liten skyllebøtte. Ord du ikke hører i kirka en søndags formiddag ble ytret. :) Jeg sa egentlig det samme som deg; om de er for dumme til å ringe på døren for å høre om jeg er hjemme, burde de klare å ta en telefon!

 

Dagen etter kom det en hyggelig kar og hentet den ;)

 

Dette var altså mitt forrige møte med DHL, for et års tid siden. Sporingsnummer har jeg ikke fått enda, måtte ringe opp igjen til supprttelefonen i morgen. Alt var visst ikke helt på stell om dagen hørtes det ut som. Men, men, greit å se at det er DHL som sannsynligvis kommer til å bli hovedproblemet - igjen. ;)

Lenke til kommentar

Ringte til support idag, slik jeg fikk beskjed om på tirsdag. Fikk grei beskjed om å ringe opp igjen på mandag fordi de ikke hadde lagt inn bestilling hos DHL enda.

 

Greit å se at det blir samme smørja denne gangen også :( Jævlig lei hele greia nå. Regner for øvrig med å få samme beskjed på mandag også

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

har ventet 3 uker på dhl nå, har ringt å greier og de har sagt de skal levere den flere ganger.. men har det skjedd.. neida. Får vel stikke å levere den hos dhl selv om det går an, bra de driver leveringsfirma og ikke kan finne fram til en normal adresse (jeg bor ikke bortgjemt) =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...