pertm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg må si jeg tviler litt på at de minnebrikkene med GT i navnet er så mye bedre at det er hensiktsmessig å betale dobelt så mye for dem. Lenke til kommentar
johncl Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 GT minnebrikkene er betraktelig raskere, så hvis man har større mengder man vil kopiere over så er det veeeldig kjekt. Men for en liten fil i ny og ne så kan man like greit kjøpe non-GT ja. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nå er vel ikkje 3850 kort EGENTLIG retta mot entusiasten *pirke* Når står det vel ikke noe om entusiaster der heller. Navnet på artikkelen er "slik gjør du dataentusiasten glad". Hadde blitt svært trist om et familiemedlem hadde lagt 3850-kort under treet i god tro om at det var skikkelige saker Endret 6. desember 2007 av Kevlar Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ups, ja du tok meg der. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hadde blitt svært trist om et familiemedlem hadde lagt 3850-kort under treet i god tro om at det var skikkelige saker Bedre det enn at de lures av Elkjøps reklamer, som ofte sier ting som "Svært kraftig skjermkort [...]" om et 8400 GS ... Lenke til kommentar
mESA Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så er jo 8400GS ganske kraftig da Flott liste, fant ut at jeg skulle gå for en extern HD til broderen. 320gb essensialversjonen av WD Lenke til kommentar
Håvard Berger Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vil anbefale alt av kule gadgets som powerball og lite kjøleskap til skrivebordet osv. Sjekk dette USB-kjøleskapet til 145 NOK inklusivt frakt! (Gratis frakt fra dealextreme.com) Ingen fortolling ved kjøp under 200 NOK! Må da være perfekt for nerdete dataentusiaster? Lenke til kommentar
nets Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Mye snaxy saker på den siden Håvard. Man kan fylle opp handlekurven derfra helt opp til 36.42 USD før det blir noe toll på varene Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Quote dere to over; Er den sjappa til å stole på? De hadde jo noen helt sykt billige gadgets og konsolltilbehør. Lenke til kommentar
Shal Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvem har ikke en datainteressert person å kjøpe julegave til? Her får du gavetipsene som neppe slår feil. Den billgste pcen som er nevnt i artikkelen er den grei til å surfe på nettet med dersom det er kun det den skal brukes til eller bør jeg kjøpe en med større enn 80gb ? (Trenger sofa pc til min samboer i julepresang) Mvh Shal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå