LasseGL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei! Jeg har valgt å ta opp Naturfag, eller natur og miljø, fra VG1 bygg og anleggsteknikk. Det eneste jeg har fått beskrevet er at jeg skal ha det muntlig, og at jeg har en halvtimes forberedelse. Lurer litt på: 1. Er det slik at man trekker en oppgave, får 30 minutter å jobbe med den på, og fremfører/forteller om oppgaven du trakk? Eller er det omvendt: du får 30 minutter å jobbe med boka på, går inn trekker oppgaven og fremfører det du kan?? 2. Er det mulig tror dere å ha med boka? altså på examens datoen. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Hei! Jeg har valgt å ta opp Naturfag, eller natur og miljø, fra VG1 bygg og anleggsteknikk. Det eneste jeg har fått beskrevet er at jeg skal ha det muntlig, og at jeg har en halvtimes forberedelse. Lurer litt på: 1. Er det slik at man trekker en oppgave, får 30 minutter å jobbe med den på, og fremfører/forteller om oppgaven du trakk? Eller er det omvendt: du får 30 minutter å jobbe med boka på, går inn trekker oppgaven og fremfører det du kan?? 2. Er det mulig tror dere å ha med boka? altså på examens datoen. noen som har kunnskap??? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) I følgje læraren eg hadde i naturfag så får du eit emne/oppgåve du skal fortelje om. Du har 20 minutt å gjere deg klar til å leggje fram oppgåva. I tillegg kan du få spørsmål om det er ting du har utelatt. Du får ikkje lov å ha med deg læreboka, men trur du har lov å ha med læreplanen. No er det rett nok nokre år sidan eg hadde naturfag, så ting kan ha endra seg. Forøvrig minner eg om reglane for bumping: https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#bumping Endret 5. desember 2007 av ttt Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 I følgje læraren eg hadde i naturfag så får du eit emne/oppgåve du skal fortelje om. Du har 20 minutt å gjere deg klar til å leggje fram oppgåva. I tillegg kan du få spørsmål om det er ting du har utelatt. Du får ikkje lov å ha med deg læreboka, men trur du har lov å ha med læreplanen. No er det rett nok nokre år sidan eg hadde naturfag, så ting kan ha endra seg. Forøvrig minner eg om reglane for bumping: https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#bumping mmh....caerface....hater e-en på tastaturet.... Uansett.....kjedelig at jeg ikke får ha med boka ass...må stresse å lese den nå vett...nedtur....BTW: ikke det at jeg ikke trodde jeg fikk lov til det..... Veit du hvor mange minutter jeg skal fremføre på? altså hvor lenge skal jeg stå der oppe å forklare naturfysikens verden? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 20 minutt var det i alle fall sist eg hadde munnleg eksamen. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi fikk vite 2-3 dager før om vi kom opp, jeg slapp heldigvis De dagene skal man bruke til å repetere hele pensum, og 30 min før du skal inn trekker du tema. Du får 30 min til å forberede deg på dette, så tror jeg du skal snakke om det 10-15 min, og så stiller de random spørsmål fra pensum noen minutter. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Vi fikk vite 2-3 dager før om vi kom opp, jeg slapp heldigvis De dagene skal man bruke til å repetere hele pensum, og 30 min før du skal inn trekker du tema. Du får 30 min til å forberede deg på dette, så tror jeg du skal snakke om det 10-15 min, og så stiller de random spørsmål fra pensum noen minutter. ah ah...nedtur.....liker ikke random spørsmål ass...ah.. uansett, stressende tema....håper jeg bare får temaet om oppvarming ell noe sånt..heehe...uansett...det blir lesing i dag ass..... Lenke til kommentar
fradrek Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kom opp i eksamen i vår, og som andre har påpekt får du forberede deg i 30 min, så snakke om temaet + random spørsmål på slutten. Egentlig måtte jeg også utføre et forsøk som vi hadde gjort i timen tidligere på året, men lærer fant ikke det vi trengte så jeg slapp :!: Lenke til kommentar
arex1337 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Glem det. Endret 5. desember 2007 av arex1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå