WaterMarked Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Testet fear på ps3 for en stund siden og må si at grafikken var utrulig stygg forhold til pc. Burde ikke en maskin med opphyppet hardware greie spill som allerede eksisterer på pc helt fint uten dårligere grafikk? Gjelder det call of duty 4 og? Vurdere å skaffe meg ps3 pga Blu-ray og har lyst på en konsoll som takler spill som cod4 osv, men blir stadig skuffet av grafikken. Så begynner å bli litt usikker. :S Samme gjelder x-boxen og, har enda til gode å se next gen grafikk som det stadig var snakk om før\når konsollene kom ut. Endret 5. desember 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det hjelper ikke om hardware er bra hvis ikke utvikleren tar seg tid til å lage det ordentlig. sånn som fear var en rask port til ps3!=) derfor ser det jævlig ut og funker dårlig, har ikke noe med hardwaren og gjøre:) forstår? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Grafikken på fear var nok dårligere pga at det ikke var lagd for ps3 Men ta en titt på uncharted så får du se bra grafikk Lenke til kommentar
praystation Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du valgte det verst tenkelige eksempelet. Fear er bare en dårlig port fra XBOX versjonen. Tror nok PS3 versjonen av COD4 er like bra som PC-versjonen, uten at jeg har testet det ut, men utifra skjermbilder er de ganske like. Vurder heller eksklusive titler som Uncharted og Heavenly Sword dersom du ønsker å se PS3 på sitt beste, selv om disse også ikke utnytter maskinen 100%. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvis du tviler på grafikken til PS3 kontra PC burde du ta deg en tur og sjekke ut COD4, RC Tools & Destruction og Uncharted Drakes Fortune. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 PS3 sinn grafik kan du ikke klage på! Grunnen til at du kansje synes grafiken er dårligere på PS3 enn PC er nok heller at du har for dårlig TV. Grafiken på PS3 blir best med HDMI-Kabel, Full HD TV (1080p).. Så kjøp deg et slikt TV for 20000,- ++ så ser du da Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 PS3 sinn grafik kan du ikke klage på! Grunnen til at du kansje synes grafiken er dårligere på PS3 enn PC er nok heller at du har for dårlig TV. Grafiken på PS3 blir best med HDMI-Kabel, Full HD TV (1080p).. Så kjøp deg et slikt TV for 20000,- ++ så ser du da Eller eventuelt en HD-ready TV til 5000kr... Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Testet fear på ps3 for en stund siden og må si at grafikken var utrulig stygg forhold til pc.Burde ikke en maskin med opphyppet hardware greie spill som allerede eksisterer på pc helt fint uten dårligere grafikk? Gjelder det call of duty 4 og? Vurdere å skaffe meg ps3 pga Blu-ray og har lyst på en konsoll som takler spill som cod4 osv, men blir stadig skuffet av grafikken. Så begynner å bli litt usikker. :S Samme gjelder x-boxen og, har enda til gode å se next gen grafikk som det stadig var snakk om før\når konsollene kom ut. Det er utviklerne som har vært slappe med programmeringa. Jo fortere de får spilla ut i markedet, jo fortere ruller pengene inn. Det er det de bryr seg om. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Tnx for alle svar. Har sett en video der de viste cod4 x-box vs ps3, det ser bra ut der. Har bare testet det på en projektor, og bilde er helt fint. For å si det enkelt, jeg greier å se om det er tv'en ''osv'' som er dårlig eller om det er selve grafikken i spillet. Og det var hd med hdmi kabel, bra anlegg for å ta helheten i det. Jeg har ikke prøvd så mange spill, men har testet motorstorm, et krigspill med ailiens, fear og gitarhero. Ingen av de spilla har hatt noe særlig grafikk som kan måle seg opp med det jeg spiller på PC-en. Men som sagt, det er ikke de nyeste titlene, og gitar hero er en kategori for seg selv så skal ikke sammenligne det med andre spill. At utviklere er slappe med programmeringa er ikke noe nytt nå til dags, det så er så synd er at det er vi forbrukere som taper på det til syvende sist uansett... *Bedre med kvalitet enn kvantitet.* Endret 6. desember 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jepp, men vi har ikke så mye vi skulle sagt egentlig så lenge verden ruller, en inviduel kar som har noe å klage på kan ikke måle seg med massen som kjøper produktet, så noen vil alltid føle seg screwed:) men ja de første ps3 spilla utnytta selvfølgelig ikke så uber mye av maskinen;D Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) PS3/X360 vil aldri få spill som ser like bra ut som Crysis. En PC som kan spille Crysis med max grafikk har et mye kraftigere skjermkort og mye mer internminne både på skjermkortet og hovedkortet. Maskinvaren i en konsoll er statisk mens til PC kommer det kraftigere maskinvare stadig vekk. Det er noe konsollene ikke kan konkurrere mot. Uansett så ser jeg ingen grunn til å klage på grafikken på PS3/X360. Spill som Gears, CoD4, Mass Effect, Uncharted o.s.v. har mer enn bra nok grafikk for meg ihvertfall. Endret 6. desember 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så må eg nesten bare nevne to viktige stikkord; Ytselse og pris Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 PS3/X360 vil aldri få spill som ser like bra ut som Crysis. En PC som kan spille Crysis med max grafikk har et mye kraftigere skjermkort og mye mer internminne både på skjermkortet og hovedkortet. Maskinvaren i en konsoll er statisk mens til PC kommer det kraftigere maskinvare stadig vekk. Det er noe konsollene ikke kan konkurrere mot. Uansett så ser jeg ingen grunn til å klage på grafikken på PS3/X360. Spill som Gears, CoD4, Mass Effect, Uncharted o.s.v. har mer enn bra nok grafikk for meg ihvertfall. Amen brotha! Ser ikke poenget med å fortsatt henge med i grafikk-og hardware- kappløpet PC-er byr på nå. Det er helt sinnsykt dyrt å henge med, så når grafikken er så bra som i de spillene du nevner, hva er poenget med PC? Jeg har i hvertfall meldt meg ut av racet. Men så er jeg mer en konsollgamer enn andre også da.. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Som andre sier her: Skaff deg COD4, Ratchet & Clank og evt. Uncharted.... COD4 gir ihvertfall stooor wow-faktor! Ikke bare fordi det er god grafikk, men fordi det går så siiinnsykt smooth. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det å si at PS3 sin grafikk er dårligere enn Pc, blir bare for dumt Det er en urettferdig sammenligning. Er som å sammenligne PS3 versjonen av Fifa 08 kontra Fifa 08 på pc Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Frem til jeg kjøpte meg Ps3 i April har jeg alltid vært en pc-gamer, og sett litt ned på konsoller. Har alltid synes det har vært enklest med PC. Nå som jeg har Ps3 i hus, og spilla begynner å komme har jeg helt glemt bort å spille på PC-en. Det eneste det går i der er online-poker. Ellers er det kun surfing og stream-titting. Jeg vil si jeg har blitt ganske så forelsket i konsoll-gaming i løpet av dette halvåret, og jeg gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg ble kvalm av og spille Ridge Racer , Resistance og Fear på Ps3. Vet ikke hva det kommer av , kan ha noe med at jeg MÅ spille med Tastatur og Mus i Fps spill. Ridge Racer likte jeg ikke styringa på. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Frem til jeg kjøpte meg Ps3 i April har jeg alltid vært en pc-gamer, og sett litt ned på konsoller. Har alltid synes det har vært enklest med PC. Nå som jeg har Ps3 i hus, og spilla begynner å komme har jeg helt glemt bort å spille på PC-en. Det eneste det går i der er online-poker. Ellers er det kun surfing og stream-titting. Jeg vil si jeg har blitt ganske så forelsket i konsoll-gaming i løpet av dette halvåret, og jeg gleder meg til fortsettelsen Er heilt enig der! Før PS3en var i hus så var det kun PC. Etter at eg fekk PS3 så såg eg ikkje vitsen med å ha PC lenger, solgte den og kjøpte meg ein mac som passer mer mitt bruksområde. Lenke til kommentar
Drumstick Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fear på PS3 er jo en horribel port som har blitt slaktet overalt. Den er milevis bak 360 og PC versjonene. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Spilla blir vel lagd på pc, så da sier det seg vel selv at pc ikke har dårligere grafikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå