Gå til innhold

hvilken consol hadde du valgt?

mezri

Anbefalte innlegg

wii eller xbox 360

broren min har wii med masse stilige spill jeg har hans gamecube og ps2en hans men hva skal jeg kjøpe jeg er litt usikker wii met metroid prime 3 og zelda og mange stilige spill eller xbox 360 med halo 3 ? Vanskelig valg

Endret av mezri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
wii eller xbox 360

broren min har wii med masse stilige spill jeg har hans gamecube og ps2en hans men hva skal jeg kjøpe jeg er litt usikker wii met metroid prime 3 og zelda og mange stilige spill eller xbox 360 med halo 3 ? Vanskelig valg

Du få ta en kikk på tothegame.com og sjekke hvilke spill som kommer framover som du har interesse av og stole på magefølelsen din.

Lenke til kommentar

Skal gjøre det lett for deg, skal gi deg et tips fremfor en bastant påstand.

Sett deg ned med et A4 ark. Lag deg 2 kolonner, en for Wii og en for X360.

Så setter du deg ned, tråler gjennom spillsider som Gamer.no, Gamespot, IGN, 1Up med mer og ser hvilken spill som kommer på begge enhetene. Fyll så inn de spillene du ønsker i de respektive kolonnene. Når du har kommet ut året og det ikke er noen spill lengere, teller du gjennom listen din.

Om kolonnen med Wii spill fikk flest spill du ser frem til, velger du Wii. Om X360 fikk flest spill, velger du X360.

Skjønner at valget kan være vanskelig, men det er så mye lettere om du luker vekk "anbefalinger" på forumer og heller velger konsoll etter hvilken spill du ser frem til og liker. Så lett kan det faktisk gjøres.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...