Gå til innhold

På utkikk etter videoredigeringsprogram

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestemt meg for å begynne å redigere filmer. Da tenker jeg spesielt på snowboardfilmer (skal lage en i år hadde jeg tenkt). Kravene jeg stiller til programmet er at musikkredigeringen skal være enkel, noen kule effekter (men trenger ingen overdrevne). Jeg vil heller ikke betale mer for et slikt program enn jeg behøver. Jeg har litt penger å bruke på programmet, så betaler ettersom hva jeg for for pengene i forhold til hva jeg trenger. Er det noen her som vet om et alternativ til meg?

Jeg har prøvd ut Pinacle tidligere, men jeg synes det med musikk var svært kronglete. Dette er noen år siden, kanskje de har forbedret seg på det omerådet, men gi gjerne andre alternativer også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har nok forbedret seg, men ikke så mye.

Jeg bruker Pinnacle selv fordi jeg synes det er et enkelt og greit programm og bruke. Og så lenge man ikke skal ha mye effekter så fungerer det utmerket. Hva med og bruke audacity til og redigere lyd? Jeg har brukt det veldig mange ganger og er godt fornøyd.

Lenke til kommentar

Det er jo litt tungvint å bruke et eget program til lyd når det er hovedkriteriene jeg stiller til selve videoprogrammet... Det er greit å kunne redigere lyden i forhold til filmen hvis du skjønner, men jeg har hørt at pinacle har forbedret seg, så jeg tror kanskje jeg går for det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...