jacoP Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har koblet steroanlegget mitt til PC-en og det har gått helt fint inntill nå. Jeg hører en del prikking i mine B&W DM600 S3 - høytalere når jeg hører på musikk igjennom datamaskinen. Prikkingen høres ut som strømgnist. Denne feilen kommer ikke nor jeg spiller av CD'er på anlegget, men når sangene får fra PC-en og ut i høtalerene. Dette gjelder sepsielt sanger jeg har fått tilsendt av venner og også noen litt mer "heavy" sanger. De rolige sangene hører jeg aldri noe prikking av. Vet noen hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Prøvd å skjekket mp3'ene andre plasser? prøvd annen mediaspiller? kansje forsterkeren din ikke takler noen frekvenser som noen sanger har mer av enn andre? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du skal ikke se bort i fra at det er sanger med for høyt volum, slik at lyden ut fra lydkortet er vrengt. Hvis prikkingen forsvinner når du skrur ned volumet ut fra PCen, så er det der feilen ligger. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Du skal ikke se bort i fra at det er sanger med for høyt volum, slik at lyden ut fra lydkortet er vrengt.Hvis prikkingen forsvinner når du skrur ned volumet ut fra PCen, så er det der feilen ligger. Tror det var der feilen lå Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg hadde samme problem. Problemet er at Pcen er jordet og forsterkeren er ikke-jordet. Prøv å hent en ikke jordet forlenger som du bruker til pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå