WaterMarked Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=plasma+lampe La den i ot-baren, men i dag var den plutselig i hi-fi\ tv-aperater. Denne lampen har ingenting å gjøre med plasma tv viss det var det vedkommende trodde. Eller skal den være der av en grunn som jeg ikke greier helt og forstå? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Haha, han trodde sikkert at det var PlasmaTV det var snakk om Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Ser slik ut ja, men det er fort gjort. Spesielt viss vedkommende ikke var helt våken. Temmelig trøtt selv for øyeblikket. Men litt morsomt, ble litt overrasket når jeg fant den der. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe, er nok jeg som er synderen. Litt for kjapp med flyttingen etter en rapportering. I have been mislead ^_^ Flytter den over til "hjelp til kjøp og salg" hvor den hører mer hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg