Kongeskipet Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) jeg har funnet mange linker til eye toy drivere for windows, men nesten ingen fungerer nå lenger. er det noen som vet hvor jeg finner en driver til eye toy kameraet for windows xp sp1 som ikke skader windows eller inneholder virus. sleh nummeret er 00031 Endret 5. desember 2007 av fiskegrateng Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) jeg har funnet mange linker til eye toy drivere for windows, men nesten ingen fungerer nå lenger. er det noen som vet hvor jeg finner en driver til eye toy kamraet og som ikke skader windows eller inneholder virus.sleh nummeret er 00031 Jeg fant på DriverGuide.com. De krever registrering, men det er gratis. Var i hvert fall for meg. Får du problemer, send meg en PM, så kan jeg sende den til deg på mail. Vet jo ikke om den virker for deg dog... Endret 5. desember 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 jeg har funnet mange linker til eye toy drivere for windows, men nesten ingen fungerer nå lenger. er det noen som vet hvor jeg finner en driver til eye toy kamraet og som ikke skader windows eller inneholder virus.sleh nummeret er 00031 Jeg fant på DriverGuide.com. De krever registrering, men det er gratis. Var i hvert fall for meg. Får du problemer, send meg en PM, så kan jeg sende den til deg på mail. Vet jo ikke om den virker for deg dog... takk men jeg vill helst ikke oppgi epostadressen min. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) takk men jeg vill helst ikke oppgi epostadressen min.Greit for meg. Hvis det er noen trygghet, er jeg freelancer for Akam, og om du sender meg en PM (personal message, utenom selve forumet) med emailadressen kan jeg forsikre deg om at den ikke vil bli brukt til noe annen enn å sende deg driveren. Endret 5. desember 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 takk men jeg vill helst ikke oppgi epostadressen min.Greit for meg. Hvis det er noen trygghet, er jeg freelancer for Akam, og om du sender meg en PM (personal message, utenom selve forumet) med emailadressen kan jeg forsikre deg om at den ikke vil bli brukt til noe annen enn å sende deg driveren. Det er en av de jeg har prøvd før men ikke fått til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå