TheMoen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg går nå IKT og skal ut som lærling til høsten. Jeg har lyst å reise til Bergen, men vet ikke hvor jeg kan søke der. Er det noen som har peiling på hvor det er gode lærlingplasser i Bergen? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg går nå IKT og skal ut som lærling til høsten. Jeg har lyst å reise til Bergen, men vet ikke hvor jeg kan søke der. Er det noen som har peiling på hvor det er gode lærlingplasser i Bergen? Hører det er ganske stort behov i Bergen, så kan vel nesten søke hvor som helst. Skoler og andre kommunale o.l institusjoner bruker å være et bra alternativ. Jobber selv som lærling på en skole og trives veldig godt med det, stor variasjon i arbeid f.eks. Lenke til kommentar
TheMoen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg går nå IKT og skal ut som lærling til høsten. Jeg har lyst å reise til Bergen, men vet ikke hvor jeg kan søke der. Er det noen som har peiling på hvor det er gode lærlingplasser i Bergen? Hører det er ganske stort behov i Bergen, så kan vel nesten søke hvor som helst. Skoler og andre kommunale o.l institusjoner bruker å være et bra alternativ. Jobber selv som lærling på en skole og trives veldig godt med det, stor variasjon i arbeid f.eks. Takk takk, men vet du om noen sider som jeg kan sjekke ut forskjellige arbeidsplasser på? Jeg er ikke så veldi godt kjent i bergen, hehe=) Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er ikke jeg heller, men søk på gule sider, se på kart, og se hvor du kan tenke deg å jobbe mtp hvor sentralt det er osv. Kan søke på "videregående skole bergen" på gulesider.no f.eks. Også andre offentlige anstalter som kommunehus, fylkeshus, sykehus osv kan være en god arbeidsplass, i tillegg til firma som spesialiserer seg på IT såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå