Gå til innhold

Hvor får en lærlingplass i Bergen innen IT?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg går nå IKT og skal ut som lærling til høsten. Jeg har lyst å reise til Bergen, men vet ikke hvor jeg kan søke der. Er det noen som har peiling på hvor det er gode lærlingplasser i Bergen? :)

Hører det er ganske stort behov i Bergen, så kan vel nesten søke hvor som helst. Skoler og andre kommunale o.l institusjoner bruker å være et bra alternativ. Jobber selv som lærling på en skole og trives veldig godt med det, stor variasjon i arbeid f.eks.

Lenke til kommentar
Jeg går nå IKT og skal ut som lærling til høsten. Jeg har lyst å reise til Bergen, men vet ikke hvor jeg kan søke der. Er det noen som har peiling på hvor det er gode lærlingplasser i Bergen? :)

Hører det er ganske stort behov i Bergen, så kan vel nesten søke hvor som helst. Skoler og andre kommunale o.l institusjoner bruker å være et bra alternativ. Jobber selv som lærling på en skole og trives veldig godt med det, stor variasjon i arbeid f.eks.

Takk takk, men vet du om noen sider som jeg kan sjekke ut forskjellige arbeidsplasser på? Jeg er ikke så veldi godt kjent i bergen, hehe=)

Lenke til kommentar

Det er ikke jeg heller, men søk på gule sider, se på kart, og se hvor du kan tenke deg å jobbe mtp hvor sentralt det er osv. Kan søke på "videregående skole bergen" på gulesider.no f.eks. Også andre offentlige anstalter som kommunehus, fylkeshus, sykehus osv kan være en god arbeidsplass, i tillegg til firma som spesialiserer seg på IT såklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...