EinarEriksen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå kommer NetFront med en ny nettleser som skal gjøre surfingen litt enklere. Les mer Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg synes fortsatt faktisk Opera Mini 4 er den beste nettleseren til mobiltelefoner i dag, inkludert WM-baserte telefoner. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, som vanlige folk kan laste ned ja. Men jeg synes fortsatt etter å ha testet Safari-nettleseren til iPhone, at den er best. Men Opera sine nettlesere er jo supre de også Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hmm, når jeg leste ingressen så trodde jeg det var noe nytt som skulle gjøre surfingen enklere. Det er det jo ikke. Dette er jo bare å gå i operas fotspor og plukke opp en av egenskapene til Opera mini. Jaja, godt at det blir flere gode nettlesere til å konkurrere mot IE. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det heter forøvrig egentlig "å stikke (noe) under stol", men uttrykket er i ferd med å bli utvannet til "å stikke (noe) under en stol". kilde: Per Egil Hegge - http://www.aftenposten.no/webtv/?id=5154 Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Alle nevner Opera Mini, men Nokia sin egen S60-browser var jo tidligere ute med denne "zoom"-teknikken. Uansett; velkommen etter Microsoft, selv om det ikke er dere selv som har lagd denne browseren heller. Lenke til kommentar
godal Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 synes de kunne prøve å gjøre den vanlige browseren sin (f.eks. i k800i som jeg har) ok, før de kaster bort tiden sin på nye prosjekter. Min k800i browser er ihvertfall rævva. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 velkommen etter Microsoft, selv om det ikke er dere selv som har lagd denne browseren heller. Hva har microsoft med en 3.parts nettleser å gjøre? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 ..med å kunne tilby en "fullverdig" nettleser for sin platform - det er jo ikke som om de selv satser hardt på det. Ikke en gang den nye som er i alle Touch-modellene fra HTC er noe å skrive hjem om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg