lpaul Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei, Er en stund siden jeg har vært på pc jakt, men har etter litt research funnet frem til komponenter som jeg tror passer godt sammen. Fint om det er noen som har noen kommentarer/tips til komponenter som passer bedre sammen. Skal i utgangspunktet holde meg rundt 10.000. Skal muligens supplere med et skjermkort til senere dersom jeg har behov for det. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=41575 Takk takk. lpaul Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 vell, synes du bør bytte ut Rambrikkene i 4 Gb Crucial BallistiX Pc8500....mye bedre og koster kun 600 kroner settet på koomplett.no (BTW: 1 sett inneholder 2 gb, og bare 2 gb er bedre enn dine..mye bedre).... Og hva med heller å kjøpe en Noctua U-12 CPU vifte? Mye mye bedre den å... jeg hadde i mitt oppsett Big Typhoon, men så litt på tester osv, og der knuste Noctua'en big T. Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Takk for forslag. Passer dette minne til hovedkortet jeg har satt opp; Asus P5N-E SLI ? Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 jepp det skal det... Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Har endret litt på minnevalg igjen og tror dette blir den endelige oppsettet dersom det ikke er noen som har noen store forbedringer på lur. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 vell, hvis du ikke skal overklokke dine Pc6400 minnebrikker, vill jeg heller valgt PC8500, av samme merke osv... Og kanskje e ny CPU-kjøler? ihvertfall ville jeg anbefalt en noctua U-12......alt detta koster vell 400 mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå