CoolDuckie Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hei.Jeg vurderer å kjøpe en TV til nærmere 12.000kr hos NetonNet. Men jeg har aldri hørt om de før, og er det en seriøs bedrift som man kan stole på? Fant den i prisguide.no, og der pleier det jo å ligge troverdige sider. Men noen som har gode eller dårlige erfaringer med de? Kjøpte mobiltelefon der. Knirkefri handel. Frakt tok en dag eller to lenger enn på f.eks Komplett.no. CD Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Etter hva jeg forstod så var dette en svensk nettbutikk (?), må man da beregne toll på varene? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Nei, det er som å handle fra en hvilken som helst annen norsk nettbutikk.. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det er et viktig poeng at NetonNet er et NUF foretak, man har altså ikke den samme tryggheten ved reklamasjon og garantier som ved kjøp fra en norsk nettbutikk. Det er blitt en ekstrem økning av norske gründere som benytter seg av NUF. Med hovedselskapet registrert i for eksempel England, trengs det ikke mer enn ett stakkarslig pund i egenkapital ved selskapsetablering. Med NUF vil man spare revisorutgifter og slippe det norske kravet om 100 000 kroner i aksjekapital. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har kjøpt noe småtterier derfra og det har gått helt fint. Raske levering, har ingenting å klage på, men jeg vet ikke om jeg ville kjøpt et tv til 12k der. Da måtte prisforskjellen vært veldig stor. Lenke til kommentar
Bols Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bestilte et kabinett derifra som skulle være av typen "Antec 430 Fusion Remote Black". Det var definitivt billig, og ble veldig raskt levert. Dessverre viste det seg at det var den nye typen som egentlig heter "Antec Fusion Remote Black" (som ikke har PSU). Jeg prøvde å få kontakt med kundeservice, men har ikke fått noen nyttige svar tilbake så langt...tror nok de har dårlig tid. Jeg burde sannsynligvis bare sendt kabinettet tilbake i stedet for å høre om de ville sende meg en PSU :-( Virker som om det er både billig og kjapt, men muligens ikke den beste kundeservicen i bransjen. Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 LEs tråden om hva som skjedde med SHG kunder. Hold deg nasjonalt. Du er klar over at IF (forsikringsselskapet) også er et NUF? Ikke skjær alle over en kam.... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nå gjelder det forsåvidt helt andre lover for bank og forsikring da enn andre selskapstyper, så det er helt greit å være forsiktig rundt NUF'er som en tommelfingerregel. Lenke til kommentar
Journalistspiren Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei Har nå prøvd flere ganger å bestille en JVC boks fra dette firma, men når jeg i kassen velger postoppkrav og deretter trykker på "Nêsta steg" får jeg feilmelding : Følgende feil har oppstått: *Inget fraktsâtt valt! Har testet flere ganger, men får samme melding. Har også prøvd å ringe de, men får ikke svar. Noen som har tilsvarende erfaring? Grunnen til at du får denne meldingen er at du ikke har valgt om du skal hente pakken på postkontoret eller om du vil ha pakken på døren. Disse alternativene står nedenfor valget om postoppkrav og div. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hvis du virkelig er en journalistspire så foreslår jeg at du tar kurset "kildekritikk" om igjen, du svarer på et nesten 1 år gammelt spørsmål. Vi kan vel trygt gå utifra at TS sitt opprinnelige problem mest sannsynlig er løst... Jeg er dog litt nysgjerring på hvordan du fikk gravd frem tråden, jobbet i netonnet? Endret 29. mai 2009 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå