Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lian li PCV2000BPLUSII, Noen som anbefaler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville gått for PCA70B.

Den døren i front vil jeg tro stopper en del luft (+ at det er noe herk å ha dør imo).

Om man vil ha dør eller ikke er vel en smaks sak.

Jeg har sjekket temperaturene med døren åpen og lukket og det er ingen forskjell.

Det er ganske store hull langs døren på begge sider som slipper inn luft.

Lenke til kommentar
btw, sidedør til kabinettet noen ide om hvem som selger? har vært på microplex.no og sett, men aner ikke hvem av de som passer til PCA70B.

Som sagt er dette rimelig nye modeller så jeg vil tro det kommer mer tilbehør etterhvert.

Hvis ikke finnes det jo verktøy for sånt :)

Lenke til kommentar

Denne tråden ble vist kuppa av PCA70B vs PCA71B :!:

Har lyst på PCA70B, MEN er det stor forskjell på lydnivå fra HD/vifter med døren åpen vs lukket på PCA71B, Anvil ?

det er sikkert muligt å kjøpe PCA71B fronten senere hvis man vil ha mere lyd demping, siden det er samme kabinett

så på hjemmesiden, at det selges erstatnings topp med 2 stk. 12 cm vifter, for ekstra kjøling

Endret av mago
Lenke til kommentar
Denne tråden ble vist kuppa av PCA70B vs PCA71B :!:

Har lyst på PCA70B, MEN er det stor forskjell på lydnivå fra HD/vifter med døren åpen vs lukket på PCA71B, Anvil ?

det er sikkert muligt å kjøpe PCA71B fronten senere hvis man vil ha mere lyd demping, siden det er samme kabinett

så på hjemmesiden, at det selges erstatnings topp med 2 stk. 12 cm vifter, for ekstra kjøling

Det er mer viftestøy med døren åpen, det er helt klart.

Løsningen er å kjøpe bedre vifter, Nexus eller Noctua vil være gode erstatninger.

Hvis jeg skulle bytte noen på mitt vil det nok bli de 2 som står bak, hadde jeg ikke hatt dør hadde jeg kanskje byttet de 2 helt foran også.

Det hele kommer vel an på om du er allergisk for støy eller ikke.

Jeg foretrekker at det er stille men man kan jo ikke forvente at 6-8 stk 12cm vifter skal bli helt lydløst.

I mitt kabinett har jeg et ASUS 8600GTS passivt kjølt skjermkort men så har jeg montert push/pull på Thermalright 120 kjøleren. Disse viftene avgir mindre støy enn kabinett viftene.

Totalt blir det da 9 vifter inkl vifta i PSU :)

Jeg skal imidlertid kjøre på de originale viftene til jeg ser om lydbildet på disse endrer seg, er de av dårlig kvalitet vil det jo høres etter hvert.

Endret av Anvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...