Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hei, lurer på om noen har dette Lian Li kabinettet og vil anbefale det? selv syns jeg det ser utrolig bra ut=) jeg er en kresen gamer, som setter store krav til ytelse osv:) så jeg ser etter det ultimate kabinett for kjøling http://www.microplex.no/product.aspx?pid=p...i&mcat=c433 Endret 5. desember 2007 av lunnr Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Alle lian li kabinetter er å anbefale. Denne er jo spesiell egnet for serverbruk, med mange hdder for å si det sånn Lenke til kommentar
Anv Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vil anbefale deg å ta en titt på dette kabinettet også. PC-A71 er en ny modell, med 6stk 12cm vifter og plass til 10x3.5" HD'er. PSU kan plasseres enten oppe eller nede. Det har en litt spesiell MB tray som man ikke drar ut som normalt (bak), istedet løftes det ut fra en av langsidene. Dette gjør det mulig å montere en relativt stor kjøler mens tray'en er ute. f.eks Thermalright Ultra 120 går greit med litt lirking. Link til Microplex Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 ok, men det kabinettet er jo ikke på lager før i januar, jeg skal ha pc nå.. men det jeg linket til, er det så mye forskjell på det og det du linket da? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hos Netshop står det 1-3 dager levering på PC-A71, det kan du jo sikkert få svar på hvis du mailer/ringer. Jeg er ikke kjent med den modellen du har tenkt på, men i forhold til PC-A71 har den nok dårligere luftgjennomstrømming pga antall vifter. Les også testene nederst på linken i min første post dersom du ikke allerede har gjort det da. Uansett vil du nok bli fornøyd, Lian-Li i denne prisklassen er absolutt verdt prisen. Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg har dette kabinettet, og er godt fornøyd med det. Har på det meste hatt 12 harddisker nede, og 3 oppe, og eneste minuset er at det er litt lite med den ene viften som blåser luft inn på de nede, slik at de kan bli litt i varmeste laget. Dersom du får tak i en sidekapsel med hull nede ved harddiskene med plass til en ekstra vifter der, så anbefales det. Tror dette finnes. Ellers er det tommel opp for alt annet... Og, selv om det er drøssevis med hull i toppen av kabinettet trengs det noe som aktivt pusher luften ut gjennom det, for å få en effektiv kjøling Endret 5. desember 2007 av Fleksnes Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 ok takk:) men fins det noe som man kan sette i toppen som får lufta bedre ut?, mulig og montere en vifte der? lurer på om en Thermalright 120 exstreme, vil passe med mitt EVGA nforce 680i SLI hovedkort : s Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, det følger jo med en vifte for å dra ut luft, men den skrudde jeg vekk for den bråkte for mye.. glemte kanskje å si det Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 hehe ok takk:) jeg bryr meg ikke om bråk, så det er ingen fare.. men du, vet du om det er lett og montere vannkjøling i dette kabinettet?=) og har du noen anelse om en Zalman CNPS9700LED vil passe på mitt EVGA nforce 680i SLI hovedkort?=) Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Hei er det noe forskjell på den jeg har linket til før, og denne her? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...B&mcat=c433 Lenke til kommentar
Anv Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dette er det samme kabinettet som jeg anbefalte, med unntak av dør i fronten. Kan ikke se noen annen forskjell. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 ok, så hvem av dem ville du gått for.. når jeg er ute etter best kjøling osv? =) Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 PCA71B kommer det en test av i nær framtid. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde kjøpt det jeg selv hadde mest lyst på ;-) Da blir man alltid mest fornøyd. Angåene kjøling så er jeg ganske sikker på at A70 & A71 gir bedre kjøling enn den du i utgangspunktet spurte etter. Jeg er i alle fall fornøyd med mitt, kjører en Q6600 lett overklokket (3.2) på et ASUS P5E WS Pro hovedkort, og med tempen på denne tiden av året ligger cpu idle på 33-35gr C. Disktemperaturene er vel faktisk i kjøligste laget, ca 30gr C på de 4 diskene jeg har montert sålangt. (2 x WD 500AAKS, 1 x WD750AAKS + 1 Hitachi T7500) Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 ok, og du har PCA70B ikkesant? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Nei, jeg har PCA-71A, den med dør i fronten. Link til NetShop hvor jeg kjøpte mitt Endret 5. desember 2007 av Anvil Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 ok takk flott at netshop har den da, så slipper jeg vente på at microplex får den inn:) supert, tusen takk Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 når vi snakker om det, hehe.. har du noen tips til strømforsyning? =) skal kjøre SLI, så trenger litt strøm:=) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) lol, hva skjedde. trodde jeg svarte på en pm Endret 5. desember 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
Anv Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjører ikke SLI på mine maskiner, har selv Seasonic og Corsair på alle mine og jeg er faktisk mest fornøyd med Corsair. Corsair får sine produsert hos Seasonic men de påstår de har plukket bedre komponenter enn originalen. Corsair's lydnivå er litt bedre enn Seasonic, men ikke mye. Begge leverer strømforsyninger av høy kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå