opelpower90 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hallo. eg har eit problem med min opel vectra 2.0 8v. da det er ekstremt regnvër begynner bilen å fjuske. eg har bytt fordelerlokk, tennspole, kabler å tennplugger men det hjalp ikke. er det noen som vet hva som kan vere feil??. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har du sett på luftfilteret? Lenke til kommentar
opelpower90 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Har du sett på luftfilteret?eg har bytta til greenfilter men det hjalp ikke Lenke til kommentar
skropelkaputt Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har vært borti tilsvarende problem på Omega A, der måtte jeg bytte ledningsnett til innsprøytinga. Men har du sett etter vannlekarsjer rundt innsprøytningshjernen?? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har også vært med på at ledningsnettet måtte byttes, på en 94 Vectra A jeg hadde før. Så det kan være det. Har du noe varsellys eller noe son lyser? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tror jeg ville begynt med å fylle kondensfjerner på tanken! Koster deg rundt 15-20 kroner og hvis det er problemet, så sparer du deg for mye arbeid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå