Vitalic Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kjøpte følgende hadrdware igår: Asus P5N-E SLI hovedkort ATI 3850 skjermkort Intel q6600 prosessor 4x Crusial 1GB minnebrikker Satte alt sammen, men når jeg skrudde på pcen startet alle vifter og harddisker begynnte å surre, men skjermen forble svart. Begynnte å feilsøke ved å fjerne alle PCI kort, fjernet tre av minnebrikkene, men det samme skjedde. forsøkte å bytte minnepinne og prlvde forskjellige slotter til den men ingenting skjeddde. Har noen her opplevd det samme og vet hva det kan være? er ganske desperat nå... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Prøv å ta ut prosessoren og sett den inn på nytt. Om man er uheldig så kan det skje at den ikke får god kontakt med LGA-sokkelen. Har du et annet skjermkort tilgjengelig som du kan teste med? Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kjøpte følgende hadrdware igår: Asus P5N-E SLI hovedkort ATI 3850 skjermkort Intel q6600 prosessor 4x Crusial 1GB minnebrikker Satte alt sammen, men når jeg skrudde på pcen startet alle vifter og harddisker begynnte å surre, men skjermen forble svart. Begynnte å feilsøke ved å fjerne alle PCI kort, fjernet tre av minnebrikkene, men det samme skjedde. forsøkte å bytte minnepinne og prlvde forskjellige slotter til den men ingenting skjeddde. Har noen her opplevd det samme og vet hva det kan være? er ganske desperat nå... kjenner ikke kortet ditt..men mitt har strøm kontakt på skjermkortet..et sekspunkts,,så får strøm via psu. Vet ikke om det er tillfelle med ditt nye kort. Lykke til! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har du prøvd å skifte input på skjermen? Det skal uansett fungere om du ikke har i sekspins PCI-e strøm, du får bare mindre ytelse. Som andre også sier, prøv å skift skjermkort, se om samme problemet kommer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå