putte414 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har en nokia n95 og jeg savner meget af få smily på den..... Er der nogen som kan hjælpe mig Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har en nokia n95 og jeg savner meget af få smily på den..... Er der nogen som kan hjælpe mig Denne fungerer bra http://www.myasms.net/index.php Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Smilies er pest og galle. Ille nok at folk ikke klarer/gidder/ønsker å skrive skikkelig når de sender SMS, men nå skal de også sende gule vinkende figurer? Nei takk. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dette er allerede besvart i Ofte Stilte Spørsmål Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Tråden er feilpostet, og emnet er tatt opp i tråden cyclo linker til. Du kan ta en titt der. Denne tråden flyttes. Endret 5. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå