Hansen83 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har vært hos en kar som har sett på den og han sier at det er en bryter (etc..) som setter i gang hele disken som hakker eller bare går fram og tilbake og derfor at disken ikke starter opp skikkelig, etc... power supply, etui, etc og alt det andre er helt ok... (Sikkert elendig forklart av meg dette..).. Jeg kan altså forsatt skru på disken, strøm og alt det der er ok. Han sa også at for å fikse det måtte jeg gi disken til spesialister som måtte åpne disken i et komplett støvfritt miljø, etc... Finnes det ingen løsninger på dette? Hadde masse musikk inne der som jeg hadde komponert som nå gikk fløyten... Tar backup i blant, men denne gangen var det dessverre litt lenge siden... Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har vært hos en kar som har sett på den og han sier at det er en bryter (etc..) som setter i gang hele disken som hakker eller bare går fram og tilbake og derfor at disken ikke starter opp skikkelig, etc... power supply, etui, etc og alt det andre er helt ok... (Sikkert elendig forklart av meg dette..).. Jeg kan altså forsatt skru på disken, strøm og alt det der er ok. Han sa også at for å fikse det måtte jeg gi disken til spesialister som måtte åpne disken i et komplett støvfritt miljø, etc... Finnes det ingen løsninger på dette? Hadde masse musikk inne der som jeg hadde komponert som nå gikk fløyten... Tar backup i blant, men denne gangen var det dessverre litt lenge siden... Ta kontakt med dem du kjøpte den av og lever den på verksted viss dette ikke er utenfor garanti/reklamasjons perioden da. Fortell hva som er galt så sender nok dem den inn for deg eller får du evt. ny viss verksted på det merket ikke tar inn akkurat den type produkter Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har vært hos en kar som har sett på den og han sier at det er en bryter (etc..) som setter i gang hele disken som hakker eller bare går fram og tilbake og derfor at disken ikke starter opp skikkelig, etc... power supply, etui, etc og alt det andre er helt ok... (Sikkert elendig forklart av meg dette..).. Jeg kan altså forsatt skru på disken, strøm og alt det der er ok. Han sa også at for å fikse det måtte jeg gi disken til spesialister som måtte åpne disken i et komplett støvfritt miljø, etc... Finnes det ingen løsninger på dette? Hadde masse musikk inne der som jeg hadde komponert som nå gikk fløyten... Tar backup i blant, men denne gangen var det dessverre litt lenge siden... Ta kontakt med dem du kjøpte den av og lever den på verksted viss dette ikke er utenfor garanti/reklamasjons perioden da. Fortell hva som er galt så sender nok dem den inn for deg eller får du evt. ny viss verksted på det merket ikke tar inn akkurat den type produkter For å være helt ærlig, så husker jeg ikke helt hvor jeg kjøpte den.. Det er nok uansett utenfor reklamajsonsfristen ja.. jeg har likevel lyst å forsøke å få fikset den... disken er jo ikke ødelagt/hermet av støt eller noe sånn... er bare en av disse bryterne som står fast, etc... Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har vært hos en kar som har sett på den og han sier at det er en bryter (etc..) som setter i gang hele disken som hakker eller bare går fram og tilbake og derfor at disken ikke starter opp skikkelig, etc... power supply, etui, etc og alt det andre er helt ok... (Sikkert elendig forklart av meg dette..).. Jeg kan altså forsatt skru på disken, strøm og alt det der er ok. Han sa også at for å fikse det måtte jeg gi disken til spesialister som måtte åpne disken i et komplett støvfritt miljø, etc... Finnes det ingen løsninger på dette? Hadde masse musikk inne der som jeg hadde komponert som nå gikk fløyten... Tar backup i blant, men denne gangen var det dessverre litt lenge siden... Ta kontakt med dem du kjøpte den av og lever den på verksted viss dette ikke er utenfor garanti/reklamasjons perioden da. Fortell hva som er galt så sender nok dem den inn for deg eller får du evt. ny viss verksted på det merket ikke tar inn akkurat den type produkter For å være helt ærlig, så husker jeg ikke helt hvor jeg kjøpte den.. Det er nok uansett utenfor reklamajsonsfristen ja.. jeg har likevel lyst å forsøke å få fikset den... disken er jo ikke ødelagt/hermet av støt eller noe sånn... er bare en av disse bryterne som står fast, etc... Ta den inn til en/et databutikk/verksted ala datakjeden og hør med dem. Viss det bare er en knapp som henger inn kan det være at de klarer å fikse det. Viss de klarer det på stedet kan det være at du slipper å betale noe Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Enkelte steder som er bedre på dette enn andre? Skal jeg bare gå til expert, elkjøp, etc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Enkelte steder som er bedre på dette enn andre? Skal jeg bare gå til expert, elkjøp, etc? Er vell neppe noe hjelp å få fra expert og elkjøp. Prøv heller hos et dataverksted eller noe sånt. Førstnevnte sender varen bare videre til utallige underleverandører, og det tar tid og koster mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå