FlowerEye Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg prøver nå å installere et spill som jeg vet at jeg har plass til. Feilmeldingen som kommer opp relaterer til DirectX, og video acceleration. Altså jeg må fikse dette på en måte. Jeg har testet lokalt på maskinen og alt ser ut til å fungere fint. Jeg har også lastet ned siste versjon av DirectX, men heller ikke nå fungerer spillet. Får stadig samme feilmelding, og dette begynner å irritere. Noen som har tips eller forslag til hva jeg kan gjøre for å få installert spillet? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hadde kanskje hjulpet hvis du sa hva eksakt den feilmeldingen sier... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hvilken hardware har du?Hvilket spill er det? Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 For å være ærlig så har jeg ikke peiling *flau* Spillet er frustrerte fruer Et impulskjøp uten like. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du har trolig ikke kraftig nok hardware Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Det var da merkelig. Har spilt myyye kraftigere spill på denne før. Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Noen andre som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå