Gå til innhold

Stue pc - Hvilke komponenter

Anbefalte innlegg

Da har førtse pakke kommet. Og den var fra Meeter.no Som fra start hadde rask avsending! Blir spennende når resten kommer!

post-45778-1197470799_thumb.jpg

Må si jeg ble ganske "fornøyd" med en del av de delene som kom i dag. Strømforsyningen så veldig ekslusiv og bra ut, samme med hovedkortet også. CPU vifta fra scythe virka også veldigt bra og eksklusiv ut. Derimot skjermkortet var så som så. Ribbene så greie og pene ut men hadde ikke like godt gjennoført som cpu vifta f.eks.

Så nå er det bare til og vente på resten av delene da :D Synd jeg skal vekk i 2 dager nå på en liten jobb. Men da kan jeg jo komme hjem og være rimeligt sikker på at alt er kommet frem forhåpentligvis. 2 av pakken skulle ankomme mitt postkontor i morgen og den siste fra Mpx.no var bare innlevert i dag så kan kanskje hende den er her til lørdag.

Det var verdt og legge merke til at Meeter.no hadde glemt og sende HDMI to DVI kabelen med. Så den kom i en egen bedriftspakke. Det morsomme var at det ringte på døra mi i det jeg skulle til og kjøre ned til posten for og hente pakken, så denne hadde jo da kommet før jeg hadde hentet selve pakken og funnet ut at den ikke var i den pakken :p

Så en + til meeter.no for en bra løsning når dem har glemt noe. De fleste andre gidder ikke si beklager en gang og sender på kjipeste måte så en ofte må vente enda lengre...

kom med tilbakemelding hvordan dette passet i det kabinettet.

Dvs gikk det greit å montere skjermkortet (ikke for langt)

mye plass igjen i høyden etter at cpu vifta var montert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått den siste pakken som er fra trege MPX.no

MEN i tillegg har dem klart og sende meg noe dritt som Maxtor harddisk istede for Seagate!!!! :devil: FY FAEN!!!!! at det går an! Nå skal jeg sende en jævlig klagemelding tilbake...

haha, det er nedtur det=)

spesielt siden jeg ikke er videre imponert over maxtor, men veldig glad i seagate=)

hehe kanskje derfor, "håper kunden ikke merker noe",

faen at vi bestilte så jæævlig mange maxtor altså...=P haha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...