Pysj Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 EUs nye mobilprogram, Mobgas, hjelper deg å finne det ut. Les mer Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Veldig nyttig å laste ned dette når det ikke har Norge i listen over land Får velge Sverige da Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Kanskje ikke veldig rart, når Norge ikke er med i EU. Endret 5. desember 2007 av ehs5 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Men Norge går i litt samme fotspor som EU. Norge bruker EU sin "mal". Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvorfor er ikke linken du skal gå inn på med mobilens nettleser m.mobgas.it eller noe lignende? Lenke til kommentar
solhatt Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det første jeg tenkte da jeg så artikkelen var "Åhhh ikke nå igjen". Det er jo miljømas hele tiden! Så utrolig lei jeg er av å høre at jeg er en miljøsynder uten sidestykke (av avisene riktig nok). Jeg tar kanskje ca. 2 flyreiser hvert år. Bruker bussen eller sykkel hver dag til skole/jobb, og kjører ikke bil. I tillegg får vi all strøm via vannkraft (minus evt. import). Også skal jeg ha dårlig samvittighet for at jeg lar en bordlampe stå på om natta, eller fyrer om vinteren! Det som virkelig tok kaka var da et familiemedlem på 8 kom hjem fra skolen og var redd for at jorda skal gå under hvis vi ikke bruker mindre strøm. Læreren kunne i det minste ha nevnt vannkraft og fornybar energi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg