JaneATaber Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Kan noen anbefale noen bra restauranter/spisesteder i hønefoss området? Jeg er på jakt etter noe eksotisk... Legg gjerne med link til webside... Endret 5. desember 2007 av JaneATaber Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Salt & Pepper - Mye god mat, både norsk og eksotisk. Min favoritt er nr 9: Pasta Express. Salt & Pepper Canton - Kinesisk restaurant. En av mange kinarestauranter i Hønefoss, men dette er klart den beste. Andre som ikke er like eksotiske: Big Horn - Som andre Big Horn-restauranter. Pizza-stua - En av de bedre pizzastedene i byen. Fyller inn fler etterhvert som jeg kommer på dem. Endret 5. desember 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Fikk vann i munnen... Canton - Hva er spesialiteten her? noe spesielt eller er alt bra...? Finnes det noen tandoori restauranter i Hønefoss, eller i området? Endret 5. desember 2007 av JaneATaber Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Anbefaler også Salt & Pepper God mat og ikke stive priser. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fikk vann i munnen... Canton - Hva er spesialiteten her? noe spesielt eller er alt bra...? Finnes det noen tandoori restauranter i Hønefoss, eller i området? Canton har i alle fall en jævlig god Chop Suey, og noe annet som freser veldig når man får det servert, men dette husker jeg ikke hva heter. Det finnes også noe som heter Taj Mahal, som ligger ved siden av Apoteket på torget. En skikkelig tandoori-restaurant. Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Ok da ser det ut til at det blir litt mat på meg allikevel Tajmahal --> er det http://www.tajmahal.no denne? Ser ut til at det er forholdmessig rimelig priser her også. Noen som vet noe om maten her? evt hva annbefales? Da gjenstår det bare å velge. Hvem annbefaler dere av tajmahal og Canton? Endret 5. desember 2007 av JaneATaber Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er den ja! Hmmm, velge mellom Canton og Taj Mahal? Det kommer jo an på hva du liker best av kinesisk og indisk da? Jeg personlig ville valgt Taj Mahal fordi sterk mat er gægætt (godt )! Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 De så så bra ut begge to jeg tror jeg skal prøve begge!! Så jeg har planlagt en tur til Taj Mahal på fredag/lørdag og idag skal jeg bare til http://www.tajmahal.no (sikle, sikle) Får spare på Canton til neste helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå