Postkassestativ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 VW er Nazibil Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Når kom Vectra med galvanisert karrosseri egentlig? Bare lurer, har hørt de ruster en del. Passat med hundre hester ... hmm... må være dauere enn Golfen min. Det kom i 1999 men man finner mange biler av denne typen uten rust faktisk. VW er Nazibil Grunnet? Opel er Tysk den også.. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Opel laget ikke biler under krigen!! Fabrikken ble bombet Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Må innrømme at det går med en god del timer på finn.no her og i løpet av en uke På www.autospar.no hadde de noen ringline lykter som var litt småtøffe, men ikke mulig å linke de og når i tillegg photobucket begynner å motarbeide meg så ble det verken link eller bilde. Kanskje noen andre kan hjelpe på den biten? EDIT: Kanskje dette går? http://www.autospar.no/80797.jpg vil ikke anbefale disse.. det er greit at de er jævli kuli.. ( har de selv i klart glass) men de lyser noe før jævli dårlig... er lifsfarlige på veien jo.. er bare h1 i nær i fjern.. ikke til å anbefale til annet en show Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Må innrømme at det går med en god del timer på finn.no her og i løpet av en uke På www.autospar.no hadde de noen ringline lykter som var litt småtøffe, men ikke mulig å linke de og når i tillegg photobucket begynner å motarbeide meg så ble det verken link eller bilde. Kanskje noen andre kan hjelpe på den biten? EDIT: Kanskje dette går? http://www.autospar.no/80797.jpg vil ikke anbefale disse.. det er greit at de er jævli kuli.. ( har de selv i klart glass) men de lyser noe før jævli dårlig... er lifsfarlige på veien jo.. er bare h1 i nær i fjern.. ikke til å anbefale til annet en show Det var jeg ikke klar over Clawhammer. Var bare ment som et eksempel i god tro Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Må innrømme at det går med en god del timer på finn.no her og i løpet av en uke På www.autospar.no hadde de noen ringline lykter som var litt småtøffe, men ikke mulig å linke de og når i tillegg photobucket begynner å motarbeide meg så ble det verken link eller bilde. Kanskje noen andre kan hjelpe på den biten? EDIT: Kanskje dette går? http://www.autospar.no/80797.jpg vil ikke anbefale disse.. det er greit at de er jævli kuli.. ( har de selv i klart glass) men de lyser noe før jævli dårlig... er lifsfarlige på veien jo.. er bare h1 i nær i fjern.. ikke til å anbefale til annet en show Det var jeg ikke klar over Clawhammer. Var bare ment som et eksempel i god tro selve angel eyesene er jo rå.. men det er ikke vært å få dårligere lys av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå