SirJames Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dette kameraet koster nå kr 2.500 fra komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332395 Må da være mye kamera for pengene for de som ønsker noe mer muligheter enn et lite kompakt digitalkamera kan tilby. Er ute etter nytt kamera og er interessert i flere valgmuligheter og fleksibilitet. Kostet mellom 4 og 5.000 tidligere i år. Les test her: http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=792...amp;testid=3099 Noen som vet noe om dette kameraet? Brukererfaringer? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du kan jo lese noen tester... den har fått litt trekk på bildekvaliteten, men ergonomien, brukervennligheten, zoomen og det meste er ellers bra... Jeg ville si at det er mye for pengene ja! Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Nå har jeg lest flere tester av dette ultrazoomkameraet. Har bestilt dette nå. Mer kamera for pengene skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Har fått kameraet nå. Er fornøyd så langt. Dette var andre boller enn mitt gamle Fujifilm finepix F420 18 x zoom er fantastisk bra! Kompakt og lekkert kamera, med mange muligheter til en billig penge. Perfekt for de som ikke vil gå for speilrefleks pga størrelse/pris osv. Nå skal jeg kjøpe stativ. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Med tanke på at prisen er lavere andre steder, var det kanskje ikke et "supertilbud", men at kameraet gir mye valuta for pengene kan nok tenkes. Jeg håper uansett du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Deem Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Men de billigere stedene selger EU-modeller, noe du ikke vil ha om du bor i norge... Siden her i norge får vi fem års garanti på kameraer som er norske modeller ^^... Derfor er det kanskje ikke et supertilbud lenger men et godt kjøp... Men kostet den like lite som den gjør nå for 10 dager siden? Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Selv om det er en "EU" modell har du likevel krav på fem års reklamasjonsrett i følge forbrukerkjøpsloven. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Selv om det er en "EU" modell har du likevel krav på fem års reklamasjonsrett i følge forbrukerkjøpsloven.Jepp, men hvis butikken du kjøper fra går konkurs, står du igjen med veldig lite rettigheter. Når det er sagt, det er neppe de respektive nettbutikkene som importerer disse, regner med at de igjen har en distributør som formidler til mange av disse butikkene, og som således får reklamasjonsansvaret ved evt. konkurs. Går distributøren konkurs, er det butikken alene som får reklamasjonsansvar, og går begge konkurs er du lost ;o) Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Korrekt. Men så lenge man handler fra nettbutikker med stabil økonomi, skal det litt til før du går på en "smell". Innen den tid tror jeg nok uansett reklamasjonsretten har mindre eller ingen betydning på såpass "gamle" produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå