ompopo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Heisann Beklager foresten om denne er feilpostet, usikker på hvor den hørte hjemme Jeg har nå fått vite 48 timers oppgaven min (tentamen i media som vare 48 timer). Vi skulle trekke en CD med to sanger på og lage cover til den ene sangen. Oppgaven er så: "Lag et cover til en av de to sangene på den vedlagte CDen. Coveret skal leveres ferdig montert og klar for salg. Musikken er fra sjangrer og/eller tidsepoker som har sterk stilhistorisk identitet. Produktet skal reflektere dette, samtidig som det skal være ett selvstendig produkt. Fredag 7. desember skal du presentere produktet muntlig for klassen. I presentasjonen skal det også legges vekt på hvordan og hvor CD-coveret skal brukes i markedsføring av artisten. Det er lov å være kreativ" Jeg fikk sangene "I Wanna Rock" av Twisted Sister og "Adrenaline" av Rosetta Stone og tenkte på å bruke "Adrenaline", men jeg er ingen proff når det gjelder å lage cover så om dere mener "I Wanna Rock" er bedre så s ifra. Vi skal lage forside, bakside og en slik 4-siders innlegg til å ha inni coveret. Vi kan også lage andre typer cover om vi vil, læreren sa at så lenge det kan selges med en CD inni er det et CD-cover. Så har noen noen tanker om hvordan jeg bør gjøre dette? Tenker da mest på å få riktig tidsepoke, sjanger og identitet til å vises på coveret. Sangen er fra 1993. Alle tanker er velkommen. Endret 17. desember 2007 av ompopo Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Så ikke denne posten før nå, så jeg får vel spørre om hvordan det gikk? Og hva ble resultatet? Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Vel, jeg hadde dessverre store problemer med å få til en coverkladd som jeg mente passet til Rosetta Stone iløpet av de første tolv timene, så jeg valgte å gå over til Twisted Sister som jeg lagde cover til istede. Hadde jeg visst hvordan man la ut bilder kunne jeg vist deg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du må laste opp bildet en plass og trykke på Eller trykke "Bla gjennom ..." under der du skriver innlegget, finne bildet og laste det opp. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Her prøver jeg... Forside + bakside av "folder": Inni "folder": Bakside av cover: CD: Endret 17. desember 2007 av ompopo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå