Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg føler meg så alene

Gjest imaginær_gjest

Anbefalte innlegg

Gjest imaginær_gjest

Jeg har valgt å være anonym da jeg er kjent her på forumet og ønsker å bli litt anonymisert.

Det ble slutt mellom meg og den forrige kjæresten for et par dager siden og nå begynner jeg å få et problem. Jeg føler meg så alene og ingenting betyr noe for meg lenger. Jeg føler meg så tiltaksløs og tom innvendig.

Jeg har masse mennesker rundt meg så det er ikke noe problem. Denne uken har jeg satt opp hele uken med diverse aktiviteter for ikke å bli sittende alene hjemme og tenke men samtidig føler jeg det hjelper lite.

Jeg savner å ha ei i livet mitt jeg kan være glad i. Jeg vil ha en bestevenn som jeg kan dele livet med og som har en hånd jeg kan holde i. I den siste tiden har jeg lurt på om jeg har kjærester kun for å ha kjæreste. Dette til tross for at jeg har fått følelser for kjærestene mine, spesielt den siste. Jeg er en veldig følelses-basert person og tar ting veldig lett over meg, spesielt når i tilfeller som dette hvor det blir slutt.

Når jeg har fortalt venner om at det har blitt slutt med den forrige får jeg typisk til svar "du har vel funnet deg en ny jente allerede". De siste 6 årene har jeg vel hatt 4 kjærester hvor et av dem har vært et samboerforhold. Selv synes jeg ikke dette er mange kjærester men jeg har fått et rykte på meg for lett å bli kjent med nye jenter.

Jeg har tenkt endel de siste dagene og prøvd å finne ut hva som "feiler meg". når jeg tenker over hvordan det har gått med de siste kjærestene mine lurer jeg på hvordan jeg kan forbedre meg. Spesielt med de siste to har jeg hatt det veldig fint sammen med og vi har hatt det fint på det sosiale plan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke si at noe feiler deg, heller at du lett knytter deg følelses messig til personer. Ikke noe negativt det :)

Du kan jo prøve å få gjort ting som du ikke fikk gjort før? Eller noe du allti har hatt lyst til å gjøre, men ikke ville pga du hadde dame eller noe slikt. Ta en gutte tur en helg? Se 10 filmer på en dag med masse chips å øl?

Prøv å være sosial med venner, få tankene på noe annet :)

Du kan jo også snakke med x-en, se om dere kan få snakkt ut om ting som gjorde at dere slo opp, slik at dere kanskje har et bedre forhold som venner eller noe?

Lykke til :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Guest_anonym_*
Vil ikke si at noe feiler deg, heller at du lett knytter deg følelses messig til personer. Ikke noe negativt det :)

Du kan jo prøve å få gjort ting som du ikke fikk gjort før? Eller noe du allti har hatt lyst til å gjøre, men ikke ville pga du hadde dame eller noe slikt. Ta en gutte tur en helg? Se 10 filmer på en dag med masse chips å øl?

Prøv å være sosial med venner, få tankene på noe annet :)

Du kan jo også snakke med x-en, se om dere kan få snakkt ut om ting som gjorde at dere slo opp, slik at dere kanskje har et bedre forhold som venner eller noe?

Lykke til :)

Du har missforstått ^^ Vi er sammen enda. Men det er at vi bor langt vekk fra hverandre og jeg har ingen venner fordi jeg flyttet nylig, kjenner ingen og det er bare jenter i klassen. Ingen gutter for meg å være venn med.

Syns det bare er kjipt å være alene

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...