Strofe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvilke land har mest variert natur i verden når man tar hensyn til landets størrelse? Her er mine favoritter: 1. Norge 2. Peru 3. USA 4. Slovenia 5. Sør-Afrika Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Japan. Har vi varriert natur? Jeg som trodde det var fjell og kuer overalt. Endret 5. desember 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Norges natur fra øst til vest og fra nord til sør er noe av det mest varierte i verden, siden det er så langstrakt. Det er vel like langt fra nord til sør i norge, som fra norge til italia Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 New Zealand er veldig variert. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nja, det er ikke et land, men Gran Canaria er faktisk veldig varier hvis du klarer å se bort fra whitetrash harryferieringa dertil. Tok en tur oppi fjellene, ganske crazy. Carl Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er usikker på hvor variert naturen i Irak er, da jeg ikke er noen økoekspert, men er vel ganske spesielt med både knusktørr ørken og tykke snølag ikke veldig langt unna hverandre? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Mest variert natur? Det er jo soleklart USA på lista til trådstarter hvertfall. Men da tar man jo ikke så veldig mye hensyn til landets størrelse, men uansett. Endret 5. desember 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er riktignok et veldig stort land, noe som ikke passer med "i forhold til størrelse"-kriteriet han satte. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, men de andre landene har nevte er ikke særlig varierte i natur, hvertfall ikke i forhold til teh us and a. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Chile bør vel også nevnest! Strekker seg 400 mil fra nord til sør, Norge er vel bare 280 mil på langs. Verdens tørreste ørken i nord, og fjordlandskap som ligner meget på norge i sør, rett over sørpolen. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan være enig der PandaMartin Sør-Amerikanske land scorer høyt de også, bl.a. Argentina. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Frankrike Ja, jeg ser på Tour de France Vindaler, høye fjell, store jordbruks sletter, slaps i nord/ vinter, syden i sør, vinter i alpene og pyrinene, mangler da "fjords" Endret 5. desember 2007 av Exentler Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Må vel si Frankrike jeg å. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvis man snur Norge oppned, kommer man til Roma! Det må være veldig variert natur i Norge. Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå