Mongus Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Noen som har noen gode programmer til å avinstallere DirectX 9 på et Windows XP system ? Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Noen som vet en god grunn til å avinstallere directx 9 ??? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 http://www.3dcenter.de/downloads/directx-d...uninstaller.php Ser litt tvilsomt ut, men jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 det ser jo sykt risikabelt ut å avinstallere directX, vet ikke om jeg tør.. men jeg får ikke UT til å virke etter jeg installerte DX9. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Installer Detonator XP 42.86 BETA. Ligger på tweak.dk. De løste i alle fall problemene jeg hadde med grafikk i Unreal 2. Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 jaa.. kan prøve, men jeg har problemer med gode gamle Unreal Tournament, og DeusEx (samme grafikmotor) Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 "]Noen som vet en god grunn til å avinstallere directx 9 ??? UT virker jo ikke !!!!! :o Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det gamle, ja. Ok, det ligger svære lister med GAMLE drivere også på tweak.dk Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 men jeg har brukt 41.09 på dx8, og det virket. men når jeg installerte dx9 så virker det ikke. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Bruk "system restore", det er den enkleste måten å fjerne DX9 på. Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Bruk "system restore", det er den enkleste måten å fjerne DX9 på. det har jeg ikke tenkt på.. lager den et automatisk system-restore point før installasjon av DX9 ? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Kan godt være at den lager et punkt før den installerer. Det er bare å sjekke. Så lenge du ikke har skrudd av denne funksjonen så lager maskinen automatisk slike punkt med jevne mellomrom. Dette er faktisk en av de tilfellene hvor "system restore" briljerer Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Dette er faktisk en av de tilfellene hvor "system restore" briljerer en av de få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå