fluxen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Her på IT avdelinga så sliter vi litt med å få scroll til og fungere på Tynn klienter, AKA Terminaler. Lurte på om noen hadde vert borti dette? Noen som vet hva som skal til for at Scroll skal funke, hvilken terminaler det funker på etc. Terminalene vi bruker i dag er for det meste t1000, t1010, t20, t5000. Håper på raskt svar!=) Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er dette gamle eller nye Tynnklienter? Lenke til kommentar
fluxen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Er dette gamle eller nye Tynnklienter? Vell.. T1010, T1000 og T20 er relativt gamle. T5000 er nyere. Har snakket litt med hp og dem sier jeg bør flasha med de nyeste driverene. Men ganske mangen av terminalene er flashet fra før, og det funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er dette gamle eller nye Tynnklienter? Vell.. T1010, T1000 og T20 er relativt gamle. T5000 er nyere. Har snakket litt med hp og dem sier jeg bør flasha med de nyeste driverene. Men ganske mangen av terminalene er flashet fra før, og det funker fortsatt ikke. Bruker dere PS\2 i tastaturet eller USB rett i klienten? En av delene bruker dere, prøv den andre metoden På gamlejobben så hadde vi også noen småproblemer med dette, mener å huske at det var når vi brukte PS\2 i tastaturet og at det hjalp når vi putta USB rett i boksen, men jeg husker dessverre ikke... Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 mener faktisk å huske at når vi flashet BIOS på våres, og oppdaterte "OS"'et på disse, så fungerte det for oss. dette var dog ikke compaq men et annet rart merke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå