abene Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Microsoft har bestemt seg for å innføre en ny taktikk mot Vista-pirater fra og med SP1 - sprettoppvinduer! Les mer Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 de kommer aldri til å vinne over piratene, uansett. de taper mer penger enn de tjener på slike ting som dette vil jeg tro. mitt tips: drit i å la piratvirksomheten gå sin gang microsoft burde vært glade for at folk faktisk vil ha/bruke programvaren deres i det hele tatt. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret. btw.. sprettoppvinduer?!?! pop-up vinduer hetter det! Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 ubrukelig, fleste pirate versjonene av vista har vel kommet med bios emulering nesten siden det kom ut, og da er vista aktivert med 1 gang. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Høres greit ut selv om jeg mistenker at de kan få bråk for det om en del som har lovlig versjon får dette tullet. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret. Det kan diskuteres. Personlig mener jeg vi hadde klart oss mye bedre uten militæret. Men så er jeg pasifist, da... Uansett, jeg må bare si meg enig i at dette virker rimelig dødfødt. Og dessuten: hvem gidder å piratkopiere vista når det finnes helt utmerkete piratkopier av XP? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret. Det kan diskuteres. Personlig mener jeg vi hadde klart oss mye bedre uten militæret. Men så er jeg pasifist, da... Uansett, jeg må bare si meg enig i at dette virker rimelig dødfødt. Og dessuten: hvem gidder å piratkopiere vista når det finnes helt utmerkete piratkopier av XP? Vista har DX10 ... Dette blir vel lett cracket som alt annet. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret. Hæh? Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 btw.. sprettoppvinduer?!?! pop-up vinduer hetter det! Nei nei... Sprettoppvinduer er et genialt ord -C- Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er ingen vits å bruke engelsk utrykk (pop up) når vi har et flott ord for det på norsk (sprettopp). Dessuten fører fornorskning av engelske "sammensatte ord" bare til problemer. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret. Jeg lurte også på hva det der hadde med saken å gjøre? Har vi lest samme artikkel? Ellers finner piratene alltid en vei, så er ikke noe å bekymre seg for! Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Håper disse pop-uppene blir så irriterende at pirater går for lovlige gratisalternativer slik at microsoft mister noe av sin monopolsituasjon. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Dette kommer vel til å virke i to uker...max. For å slenge meg på sidediskusjonen her, så blir vel popp-oppvinduer litt feil... EDIT: @Turgon: Word! Men nå vil vel disse også spille Crysis, da... Endret 5. desember 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret. Hæh? Hva har det med saken å gjøre? vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret. Jeg lurte også på hva det der hadde med saken å gjøre? Har vi lest samme artikkel? Ellers finner piratene alltid en vei, så er ikke noe å bekymre seg for! terror? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret. Jeg lurte også på hva det der hadde med saken å gjøre? Har vi lest samme artikkel? Ellers finner piratene alltid en vei, så er ikke noe å bekymre seg for! Det kalles en analogi og brukes for å eksemplifisere. Mao han viser en 'tilsvarende' situasjon for å billedgjøre poenget. Lenke til kommentar
GA Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 vel, norge har ikke sjangs om amerika angriper landet, men alligavel er det galt å si at vi ikke har brukt for millitæret. Det kan diskuteres. Personlig mener jeg vi hadde klart oss mye bedre uten militæret. Men så er jeg pasifist, da... Uansett, jeg må bare si meg enig i at dette virker rimelig dødfødt. Og dessuten: hvem gidder å piratkopiere vista når det finnes helt utmerkete piratkopier av XP? Bare jeg som så ironien i at du har bildet av en død Kenny da? Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette tiltaket derimot, vista er jo hacket på måter som gjør at det er umulig for MS å gjøre noe med det i ettertid(hvertfall uten at det går ut over enormt mange lovlige brukere). Og prøv å ikke gjøre dette til en xp/linux VS Vista diskusjon, det har ingenting med saken å gjøre! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg tror som sikkert ørten andre at dette kommer til å bli cracket iløpet av noen få dager Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jah, det tar neppe mange dagene før det kommer er "Vista Popup remover 100% working" på alle torrentsidene. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dersom dette er et alternativ til et anti-pirattiltak som ikke fungerte, slik jeg skjønte det, er det ikke sikkert dette vil fungere skikkelig heller, men siden windows-funksjonalitet ikke blir fjernet, er det visst "greit". Jeg tror dette har potensiale til å bli et skikkelig irriterende sprettoppvindu, som antakelig henter fokus i tide og utide - nesten som clippy. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vel sprettoppvinduer er noe som irriterer de fleste pirater eller lovlydige så en metode kan jo være dette, men har mine tvil at det vil fungere i lengden. Men er det noen som kommer in på piratebay.se ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå