Ni kon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 For dere som lurer er utregningen her: http://stuffaz.blogspot.com/2007/12/how-fast-is-santa.html Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dette sto faktisk i dagbladet i går... Har høyrt og at pakkane må ha ein mindre tetthet enn atoma for å få plass i sekken... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Heftige saker. Santa på speed Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Den greia har gått på rundgang på mail hvert år de siste 10 årene tror jeg. Kommer alltid rundt juletider med FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW: FW i subject og "send videre til alle du kjenner!!1111" Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Den er ganske morsom, julenissen må være litt av en sprinter. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg er overbevist om at julenissen har rør med vakuum under bakken som han ferdes i, sannsynligvis i en magnetisk drevet slede. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det må være veldig fort ,for han klarer alltid å glem å komme til meg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det må være veldig fort ,for han klarer alltid å glem å komme til meg. Han glemmer deg ikke, du har bare vært for slem for han. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 De halvnakne damene er hvor? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dette forklarer hvorfor jeg aldri får øye på han. Jeg aner ikke hvor mange våkenetter som har gått med for å få et glimt, men akk nei Ikke like raskt som Supermann, men uansett imponerende for en så overvektig kar. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Dette forklarer hvorfor jeg aldri får øye på han. Jeg aner ikke hvor mange våkenetter som har gått med for å få et glimt, men akk nei Ikke like raskt som Supermann, men uansett imponerende for en så overvektig kar. Superman er jo bare en fantasi figur, ikke rart han er raskere en julenissen Julenissen finnes , han er ikke diktet opp <3 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Imponerende ja. Hvem skulle tro at en gammel traver fortsatt hadde nye trix på lager. Der overrasket nissen oss ja. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Interessant lesing :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Superman er jo bare en fantasi figur, ikke rart han er raskere en julenissen Pøh, Supermann finnes. Don't crush the illusion Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men hvordan i all verden klarer Julenissen å beholde pondusen sin? Han må jo forbrenne noe helt enormt med kalorier. Jeg sliter voldsomt med å få pondus a la Al Bundy (som er mitt mål), så skulle likt å vite hva det er Nissen putter i grøten sin. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er jo reinsdyra som springer, han sitter jo bare på rævva mesteparten av tida og eter smørkladder, sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå