Lifeform Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei, Er det mulig å manipulere / hente ut videodata fra PVR-boksene til Get? Skulle defintivt gjerne hatt dette over på PC... Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg skulle akkuratt spørre om det samme bare med en Boks fra canal digital. Er dette mulig? Endret 5. desember 2007 av lobfredd Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, Er det mulig å manipulere / hente ut videodata fra PVR-boksene til Get? Skulle defintivt gjerne hatt dette over på PC... Nei, dette er ikke mulig.. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Videoene er vel lagret i NOE format her ? Åpne opp og tjukoble disken i stasjonær PC når man har behov for dette? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Videoene er vel lagret i NOE format her ? Åpne opp og tjukoble disken i stasjonær PC når man har behov for dette? Åpner du PVR'en står du i fare for å måtte erstatte den, men kan først som sist si at mediafilene er krypterte unikt for ditt programkort og tilgangen du har fått sendt til dekoderen.. stenges dekoderen din så får du ikke spilt av opptakene heller. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tja, en måte du kan gjøre det på er jo og spille av opptaket, også koble dekodren mot PC, via scart. Så får du bruke en eller annen form for optaker på din pc :-) Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, en måte du kan gjøre det på er jo og spille av opptaket, også koble dekodren mot PC, via scart. Så får du bruke en eller annen form for optaker på din pc :-) Jeg har vare TV ut og ikke inn på min pc så hvordan skal jeg gjøre det da? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har vare TV ut og ikke inn på min pc så hvordan skal jeg gjøre det da? Blir vel heller vanskelig uten å ha en form for inngang - sorry mac Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har vare TV ut og ikke inn på min pc så hvordan skal jeg gjøre det da? Blir vel heller vanskelig uten å ha en form for inngang - sorry mac hehe jaija. har dere prøvd dette før altså? eller bare jobber dere for GET selv og prøver hjenevasket folket? Interessant å se om vi kunne fått hacket dette. Er jo uansett FULLT mulig å lage egne kopier av opptak fra TVen når det ikke er snakk om videresalg/videredistribusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå