OrokuSaki Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) En dag jeg satt på pcen gikk strømmen i huset. Maskinen hadde prosessert med mye data da jeg holdt på så når jeg skrudde den på igjen fikk jeg beskjed om i oppstarten og starte operativsystem cden for og fikse problemet. Jeg hadde dessverre mistet cden og prøvde andre CD-er som viste seg og ikke være tilsvarende operativsystem. Nå har maskinen stoppet helt opp og vil ikke motta instrukser fra verken tastatur eller noe annet tilkoblet I/O panelet. Hvordan kan jeg fikse dette? Må jeg starte Biosen på nytt med cmos, og hvordan finner jeg den? Spesifikasjoner: hovedkort: Epox 9npa7i cpu: athlon 64 3500+ Endret 6. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Den lette måten? Sett hardisken i en annen maskin, kopier over det du trenger... Så formaterer du hele shiten Lenke til kommentar
OrokuSaki Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Den lette måten? Sett hardisken i en annen maskin, kopier over det du trenger... Så formaterer du hele shiten Hovedproblemet er at jeg ikke for brukt maskinen min, det med harddisken tar jeg senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå