Brunøye Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Så link til disse i stad, og kunne ikke dy meg Det gjør vel ikke noe å legge til 40 000 på budsjettet ? Er da ikke homo .. Nei dem så stygg ut. rikfolk ^^ hahahamen blir moro å høre tilbakemeldinger, det er jo utstyr som normale folk ikke har råd til Nei, er ikke rik. Er fattig student med 650.000 kr i studielån Så normale folk har rå. Tilogmed fattige folk som meg regner med og få dem i neste mnd Giddet ikke å lese så nøye gjennom. Fikk mail med hvor lang tid osv det tar. Men tar jo lenger tid no pga julen er snart her Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Men fortell nå hvilke øreplugger du kjøpte da mann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Så link til disse i stad, og kunne ikke dy meg Det gjør vel ikke noe å legge til 40 000 på budsjettet ? Er da ikke homo .. Nei dem så stygg ut. rikfolk ^^ hahahamen blir moro å høre tilbakemeldinger, det er jo utstyr som normale folk ikke har råd til Nei, er ikke rik. Er fattig student med 650.000 kr i studielån Så normale folk har rå. Tilogmed fattige folk som meg regner med og få dem i neste mnd Giddet ikke å lese så nøye gjennom. Fikk mail med hvor lang tid osv det tar. Men tar jo lenger tid no pga julen er snart her da må jeg si det var gan ske bortkasta penger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå