jensens Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Heisann. Jeg har et lite problem, jeg laget et random passord til noe i dag, kopierte det, limte det inn i notepad. Men problemet er jeg glemte og lagre det når jeg lukka notepad. Er det på noen måte mulig å se alt jeg har kopiert? Jeg har ikke restartet pcen etter jeg gjorde det. Og jeg har ingen aning om hva det kan være, etter som det er et random passord. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 prøvd å trykke ctrl + v i et annet dokument? Om ikke du har kopiert noe mere så bør det fortsatt ligge i minnet Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hvis det er det siste du kopierte som det står i overskriften så kan du vel bare lime inn i notepad igjen. Så mange ganger du vil Hadde vært bra å få melding: You have just copied something. You can only copy this 3 more times. EDIT: God damn LarsP!! Min var best siden den inneholdt en vits!! *gå og legge seg mens jeg mumler om at alt er imot meg* Endret 5. desember 2007 av Stinkey Lenke til kommentar
jensens Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Nei, det er ikke det siste :S Har kopiert mye etter det. :s Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Er det sånn at man kan ha flere ting i utklippstavlen samtidig? Edit: hvordan bytter man mellom dem eller velger fra utklippstavlen Endret 5. desember 2007 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå