Brothers Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 jeg skal kjøpe ny pc og lurer på hvilken av de forskjellige 8800GT korta man skal kjøpe ? sitter å ser på disse 2: Asus Geforce 8800GT TOP eller XFX GeForce 8800 GT XXX haller mest mot XFX kortet siden jeg har hørt mye bra om det, men det asus kortet har litt mere Kjernefrekvens og Minnefrekvens (vet ikke hvor mye det har og si), korta har ca samme pris... takker for alle svar Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Selv ser jeg ingengrunn til å bruke mer penger på noe dårligere.Men jeg har heller ingen nestkjærlighet for slik og slik klistermerker. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kjøp ingen av de du nevner! Min anbefaling er Club 3D 8800GT 512MB hos stretto.no for kun 1579kr., mest for pengene og klokker opp til samme hastighet som de du nevner. Alle 8800GT kortene er jo i bunn og grun de samme da de baseres på nøyaktig samme referasnedesign fra nvidia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå