Teodor1979 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg kjører 4X1 GB nå og lurer på å oppgradere til 4X2 GB. Har dere egne erfaringer, eller vet noen av dere om tester der man sammenligner Vista 64 bit med 4 og 8 GB minne? Jeg leste en plass at en kar merket ting gikk mye raskere med 8, men jeg stoler ikke blindt på dette før jeg hører flere si det samme, eller at jeg eventuelt leser en test. Jeg spiller de nyeste spillene som Call Of Duty 4 og Crysis, så jeg lurer også på om jeg vil merke noe i spill Endret 5. desember 2007 av TXD1979 Lenke til kommentar
ducA Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg merket stor forskjell jeg og i selve vista, men i spill så og si ingenting forskjell vil jeg tro, siden det er bedre med raskere ram og lave timings i spill, i motsetning til os og forskjellige programmer som vil ha mer ram. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg merket stor forskjell jeg og i selve vista, men i spill så og si ingenting forskjell vil jeg tro, siden det er bedre med raskere ram og lave timings i spill, i motsetning til os og forskjellige programmer som vil ha mer ram. 4GB er i utgangspunktet mer enn nok for å kjøre Vista i seg selv Så det kommer helt an på hva du bruker av applikasjoner. Bruker du ofte opp 4GB, så behøver du mer. Ikke vanskeligere enn som så. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Muligens et dumt spørsmål, men hvordan vet jeg om jeg "bruker opp" mine 4GB, bortsett fra at ting går tregt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Muligens et dumt spørsmål, men hvordan vet jeg om jeg "bruker opp" mine 4GB, bortsett fra at ting går tregt Sjekker oppgavebehandling Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Muligens et dumt spørsmål, men hvordan vet jeg om jeg "bruker opp" mine 4GB, bortsett fra at ting går tregt Sjekker oppgavebehandling Takker Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Diverse spill, f eks Crysis, gir rapport om hvor mye av minnet den bruker. For Crysis sin del må en nok ha over 2 GiB med RAM, siden jeg noen ganger ser den bruke hele 2 GiB! BARE CRYSIS! Skit ass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå