Scott Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg fikk akuratt mitt MSI KT4 ULTRA-BFISR (Socket a) i posten . Det jeg lurer på om det skal følge med en antenne lignene sak(til Bluetooth`en) til dette hovedkortet? Dette følgte ikke med Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Sjekk innholdslisten i manualen, da! Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 det skal nok følge med ja.. om det er Bfisr du har.. Lenke til kommentar
alfa_krull Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg fikk akuratt mitt MSI KT4 ULTRA-BFISR (Socket a) i posten . Det jeg lurer på om det skal følge med en antenne lignene sak(til Bluetooth`en) til dette hovedkortet? Dette følgte ikke med Fikk nettop et slikt og det fulgte med antenne. Lenke til kommentar
Scott Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 jeg ringte til leverandøren. De ville ikke gi meg noe bluetooth . Var veldig sikker på at det skulle være med. Litt kjipt å kjøpe det utenom liksom... Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg fikk med fullt bluetooth utstyr når jeg kjøpte mitt MSI kt4 ultra-bsr så jeg tror ikke at du har fått med deg alt du skal ha der nei gitt... kjipt!! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå