Landeplagen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tydelig at det jeg ser på som kult, liker ikke du, og det du ser på som kult, synes jeg er grisekjedelig. Altså, helikopter, woo-fuckin-hoo. Faen så sur du er da... GoW og Halo montager er fete. Utrolig hva folk får til. Hvis jeg bare hadde hatt utstyr og recordet alle LAN kveldene våre. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Diskusjon var nok ikke rette sted for den her slags tullball. Dette informerer jo hverken om Divshit eller HDMI. the jolly giant?:o Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Jolly som faen, derfor jeg fikk en liten fin ferie. CoD montagen viser ikke så mye skill, var mest redigeringa jeg likte da jeg så den først. Men altså, Ati; han karen løp jo bare, la seg ned, og løp, jeg så somregel aldri fienden han skjøt på. Hadde kvaliteten vært bedre så kunne den sikkert vært bedre, men fortsatt ikkenoe jeg så på som kult. Ang. helikopter, tåler jeg ikke det etter å ha spillt BF2 på 360n en del. Så, på tide med noen bidrag til: Domeshot M40A3 snipetage: ITz ambitionzz sin montage: Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Se hvor han sikter. Det er headshots all the way!! Greit han proner en del, men han har en syk aim. Jeg har nesten 1000 timer BF2 og greier fremdeles ikke dette. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Her en montage fra Socom 3 som er laget av den største norske klanen i Socom Nor-Team, jeg synes den utrolig kul, men det er kanskje fordi at Socom er ett av de beste spillene jeg vet om Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Han fyren her har mange gode montages. http://youtube.com/user/ag1002 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 hva er en "montage" ? Aldri hørt utrykket før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 For meg så er det en samling av småklipp fra diverse matches og kamper. Som tar frem det beste og stiligste, så man ofte trur folk er 100% skilled hele tiden :] Eks: Sammendrag fra en fotballkamp. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 hva er en "montage" ? Aldri hørt utrykket før Montage aka Frag movie. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det eneste som kan få en Montage til å bli fet er redigeringa. For alt du vet kan det hende han har spilt Halo 3 helt fra staten av og til nå, mens han tok opp hver eneste kamp, for så å klippe ut de gangene han hadde mest flaks osv. Det er ikke skills. Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 En kan fint se på en motage om noen har skills eller ikke, men en kan ikke se om noen er meget gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå