Gå til innhold

Montagetråden; For de som setter pris på en god Montage

boffeeen

Anbefalte innlegg

Kan umulig være kun meg som interesserer seg for montages her på forumet, så jeg lager en liten tråd nå

Lister opp noen av mine fav. montages:

Itwaslucks Halo 2 montage nr 6:

Angel of Evils No-scope Gears montage nr 2 (Ikke så bra montage i seg selv, men utrolige skills):

[zD] korni sin CoD montage:

Har mange fler på lager, som jeg poster etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig poenget med disse snuttene ?

Er da underholdene å se på? Mange folk som pleier å ta opp når de spiller f.eks Halo, så lager de en montage med det beste av det beste de har gjort.

Jeg synes det i hvertfall er fett hvis det er godt laget.

Lenke til kommentar

Motanges er fett om redigeringa sitter. Har noen frag filmer i Battlefield2, og der teller redigeringa en god del.

Syns CoD montagen var...tja...helt grei? Ikke noe fancy egentli, 50. Caliber whore, litt camping, og litt spray med M4. Redigeringa hadde noen kule effekter innimellom men ellers var det helt dødt. Kills streaks er også et must. Ja jeg er kanskje litt overkritisk men etter å ha sett masse slike filmer og maaange frag filmer i BF2 blir man det.

Og ikke kom med noe ja lag bedre selv da. Det skal være lov å gi konstruktiv kritikk uten å bli personangrepet for å ikke ha noe bedre på harddisken.

:)

Lenke til kommentar

BF2 på konsoll? Gi meg noen år så skal vi se :)

Har mange linker til gode fragfilmer fra Battlefield 2 miljøet, men tviler på at du er interessert. Halo 3 er et perfekt spill for å lage en montage med über redigering, siden du har funskjonen hvor du kan hente materiale fra en kamp du har spilt og se det fra 3.persons synsvinkel.

Dette kan du ikke i COD4 på X360 ettersom jeg vet. Men karn som laga denne kunne brukt mye flere effekter for å sprita opp filmen.

Lenke til kommentar
Angel of Evils No-scope Gears montage nr 2 (Ikke så bra montage i seg selv, men utrolige skills):

Så på den der. Hvorfor er det så spesielt? Bruker jo lang tid på å sikte jo! Og utrolig nok uten å bli drept i løpet av den tida han bruker på å sikte!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg elsker slike fra CS og quake osv, det er stilig.

Og jeg vedder på at det er stilig fra cod4 også, selvom den

som er i førsteposten var ei campehore med det beste snipervåpenet i spillet.

90% av gangene campet han

80% så ikke fienden han engang

Montages kan være veldig fete, selv hater jeg slike fra world of warcraft osv.

Dritfet den fra gears of war.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...