E}{IT Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hva tror dere. Blir de noe billigere etter nyåret? Ja også en ting til. Var innom elkjøp der fyrn jeg snakket med anbefalte 50" LG plasma til 20 000kr. Sa jeg skulle kjøpe 46" LCD til 17-20k. På det svarte han at man får ikke noe bra LCD tv til 17-20k i 46" klassen, man måtte bla opp 20 000 +++ er det riktig? Endret 4. desember 2007 av E}{IT Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Toppmodellene fra 2007 blir selvsagt billigere etter jul. ALLE modeller blir billigere etter jul. Samme hva du kjøper, og når du kjøper det vil det komme modeller med bedre specs med 6 mnds mellomrom. Du vil uansett hva du kjøper, og når du kjøper det oppdage at samme produkt blir solgt med prisreduksjon etter 6 mnd eller deromkring. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Som Tumbleweed sier, gamle modeller kan falle i pris. Men generelt ser vi at prisene på TV-er er høyere nå enn i juni. Etterspørselen etter flatskjerm-TV-er har vært enorm, mange modeller har vært utsolgt, og butikkene er ikke veldig motivert for å redusere prisene når folk er villig til å kjøpe til prisene de har nå. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Trådstarter spør ikke om gjevn nedgang i pris, men om det vil bli ekstra billig rett over jul. Kanskje Alastor kunne røpet litt om Elkjøps strategi Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hva tror dere. Blir de noe billigere etter nyåret? ja det er 100% sikkert, men du lurer vel kanskje på om det kommer et signifikant prisfall rett over jul, og det kan ingen si noe meningsfyllt om med mindre de jobber hos importørene... ser du feks på prishistorikken for sonys kdl-40w2000 som har vært her en stund https://prisguiden.no/product.php?produc...amp;view=prices ser du at det går litt i rykk og napp, men i snitt falt den ca 1000kr per mnd det siste året. det går seff på tilbud og etterspørsel, og etterspørsel vil jeg tro henger godt ihop med gode anmeldelser i media og annen omtale på nettet. toppmodellen x2000 holdt seg feks mye lengre https://prisguiden.no/product.php?produc...amp;view=prices de modellene som prisene dumpes for i billigbutikkene er ofte ikke mye å samle på. det er alltid en grunn til at ting dumpes. sony trakk raskt tilbake kdl-40d3000, sikkert fordi den var alt for bra for den prisklassen den ble sendt ut i - den konkurrerte for mye med high end. i år er det full hd som gjelder i prisklassen rett over 10000, neste år tipper jeg det blir 100hz teknologi som blir det "du må ha"... dvs gode sjanser for at du vil se signifikante prisfall om et halvt års tid. Ja også en ting til. Var innom elkjøp der fyrn jeg snakket med anbefalte 50" LG plasma til 20 000kr. Sa jeg skulle kjøpe 46" LCD til 17-20k. På det svarte han at man får ikke noe bra LCD tv til 17-20k i 46" klassen, man måtte bla opp 20 000 +++ er det riktig? haha, nei det er bare tull, det er feks massevis av helt ok 46" fra sony jeg kunne kjøpt i morgen den dag om jeg trengte det nå, men ville selfølgelig ikke handlet i butikk: https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...mp;submit=S%F8k hvis du klarer å finne en kdl-46d3000 er det en stjernetv til den prisen. t3500 er heller ikke dum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå