Gå til innhold

Xbox 360 med HDMI spm.

MacManus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HDMI er standard på Xbox 360 nå.

Vil tro du får tak i den stort sett overalt nå, men prisene varierer som sagt. Etter hva jeg har fått med meg andre kjeder/butikker selger den for ligger prisen mellom 2.700 kr. og 3.000 kr.

Har sett litt rundt og virker egentlig som ingen har fått den inn enda. Hverken Komplett, Netshop, MPX eller ps har denne inne med HDMI (sett bortifra elite).

Prisguide har ikke hjulpet meg noe særlig på å finne den.

Lenke til kommentar

de har hatt den inne men nå selger de unna de partiene som ikke har hdmi (for å bli kvitt dem antagelig)

har du ikke full hd på tven din har du heller ikke bruk for xbox med hdmi. (hvis man ikke tenker på mindre kabling da, hvis du igjen har en forsterker med hdmi inn.)

den dagen man får en tv med full hd er det vel bare å kjøpe en xbox til?

Lenke til kommentar
de har hatt den inne men nå selger de unna de partiene som ikke har hdmi (for å bli kvitt dem antagelig)

har du ikke full hd på tven din har du heller ikke bruk for xbox med hdmi. (hvis man ikke tenker på mindre kabling da, hvis du igjen har en forsterker med hdmi inn.)

den dagen man får en tv med full hd er det vel bare å kjøpe en xbox til?

Er akkurat det! Jeg skal kjøpe meg ny Full HD tv nå snart, og vil selvfølgelig få mest ut av xbox'en da, og skal nok samtidig kjøpe meg en HD-DVD spiller til den også. Da må man nesten ha HDMI.

Lenke til kommentar
Yup :) skal du kjøpe en standalone eller Hd-Dvd enheten som kan kjøpes i tillegg?

Tenkte jeg skulle gå for xbox sin hd-dvd spiller som man kan kjøpe utenom. Men lest igår at det kanskje kommer en ny xbox med innebygget hd-dvd spiller, venter litt til det er noe mer sikkert rundt denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...