TST Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vi feirer nitten dager igjen til jul med å gi bort en samlerutgave av strategispillet World in Conflict. Les mer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg vil virkelig vinne denne gangen, har hatt lyst på spillet en stund! Kom igjen da, Gamer, nå synes jeg at jeg har ventet lenge nok på å vinne! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Herlighet.. Den eneste grunnen til at jeg sender inn svar nå er fordi jeg etnen kan: 1. Selge spillet 2. BRENNE DET! (drittspill) Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Herlighet.. Den eneste grunnen til at jeg sender inn svar nå er fordi jeg etnen kan:1. Selge spillet 2. BRENNE DET! (drittspill) Hvorfor i all verden deltar du hvis du ikke vil ha spillet? Da blir det jo mindre sjangs for oss som faktisk har lyst på spillet å vinne det Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fordi han ikke tenker så mye på andre.. Egoister kalles de. Dæven som jeg har lyst på WiC, det ser bare konge ut! Var ikke så vanskelig å finne svar i dag, tok meg 3 min.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hæ? WiC eier jo! Gir deg en 100-lapp for det hvis du vinner jeg da ^^ Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Herlighet.. Den eneste grunnen til at jeg sender inn svar nå er fordi jeg etnen kan:1. Selge spillet 2. BRENNE DET! (drittspill) Nei, fy. WiC er et av dei beste spillene som har kommet ut. Viss du ikkje vil ha spillet, så deltar du ikkje. Enkelt og greit. Du burde skamme deg! Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fant alt jeg trengte på siden som så og si har info om alt. I say no more. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 kjempe fett spill i alle fall demoen, håper jeg vinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg