BlackAlGore Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hei, denne tråden er for alle som vil at orddeling skal bli mer aksepter i det norske språket. Når til og med ny norsk er akseptert så burde orddeling også være det. Det har faktisk ikke store betydningen om man deler ord, så mine med Astronomer, join vis dere er enige! Edit: Nå lar til og med ikke Diskusjon.no dele ordene opp, dette gir enda større grunn for frustrasjon. Endret 4. desember 2007 av BlackAlGore Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kjempe bra til tak! Dette vil nok ikke skape for virring. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 For virr ing er opp skrytt, dette er gene rell kunn skap. Herre gud, Flotte Astro nomer som liker orddeling da. e kn hlr ha sms språk lizz, d brde bli mer aksprt fr fan. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Hei, denne tråden er for alle som vil at orddeling skal bli mer aksepter i det norske språket.Når til og med ny norsk er akseptert så burde orddeling også være det. Det har faktisk ikke store betydningen om man deler ord, så mine med Astronomer, join vis dere er enige! Trodde det var særskriving du ville kjempe for, jeg. Endret 5. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan du begrunne hvorfor du vill at orddeling skal bli mer akseptert? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Å dele et ord kan i mange tilfeller forandre hele meningen i en setning. Det ville vært uhyret mange missforståelser om man fritt kunne delt ord. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Så klart, jeg for står ikke grunn en til å ha orddeling. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 «Se, der er en bak dør!» Døde baken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Det har vært ca 200 tråder om dette før. Helt menings løst med enda en. Endret 5. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Som han karen. annansringer eller annas ringer? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) anal fabet KULT! Endret 5. desember 2007 av Fox Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Som han karen. annansringer eller annas ringer? Det skrives nå uansett ananas ... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hurra, nå kom jeg til å tenke på en pm jeg fikk fra en på it's-learning for noen dager siden. Hei, kan du sende denne meldinga til bake? Hvem pokker er Bake? Ikke nok med at han virket som en tard, men han skrev jo tilogmed navnet til Bake med liten b oO Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) orddeling er kult. edit: slemme moderator som satte på anti orddeling.. Endret 5. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare om det er nytt års fest i foreningen og de serverer lamme lår, kjøtt boller, ananas ringer, krabbe klør, sukker biter og ris korn. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare om det er nytt års fest i foreningen og de serverer lamme lår, kjøtt boller, ananas ringer, krabbe klør, sukker biter og ris korn. Ja, det hadde vært greit om krabbe klør meg mens ananas ringer, fordi med lamme lår kommer jeg ingen vei når sukker biter. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare om det er nytt års fest i foreningen og de serverer lamme lår, kjøtt boller, ananas ringer, krabbe klør, sukker biter og ris korn. Ja, det hadde vært greit om krabbe klør meg mens ananas ringer, fordi med lamme lår kommer jeg ingen vei når sukker biter. Nett opp. Det er jo det jeg sier, gidder ikke å bli med i foren ingen før kjøttet boller i kjøle skapet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 anal fabet KULT! Barnslig ass. Du deler jo ikke i utgangspunktet ikke-sammensatte ord. s pikk e, LOL!!! Daniel Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 anal fabet KULT! Barnslig ass. Du deler jo ikke i utgangspunktet ikke-sammensatte ord. s pikk e, LOL!!! Daniel Tull ball! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå