Gjest AA7A Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vi var sammen over et år. det ble slutt men vi holdt fortsatt på som "kjærester". (kanskje for å unngå det uungåelige) men nå toppa alt seg. vi hadde en krangel og det var dråpen for begge. han kom innom dagen etter med noen ting av mine og jeg skulle også gi hans. det ente i krangling og diskusjon. og i kampens hete sa han at han ville hverken se meg, ha kontakt eller ha meg som venn i framtida. stemninga begynte å roe seg ned litt og ble da enige i at vi ikke skulle ha kontakt på et par mnd. noe jeg har prøvd å foreslå før (men det er ikke lett å gjøre i praksis for noen av oss derav vi er ekstremt glade i hverandre) da han skulle gå ga jeg han en klem. vi ble stående slik lenge og tårene kom fra oss begge da. vi sa unnskyld for alle gamle laster vi har stangert i og lei meg som jeg var lurte jeg på om han trodde vi noen gang kom til å bli mer enn venner på sikt. "ja det tror jeg!" sa han da. vi må begge legge bak oss gammel søppel, så nå da, ingen kontakt på en stund, vanskelig men uungåelig. vi har bare utsatt det. hva tror dere kan skje her? er det noen med lignende erfaringer?! hva opplevde dere å hva skjedde i ettertid? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ganske tydelig at det ikke var et brudd hvor noen av dere mistet interessen for hverandre. Så at dere i det minste har kontakt senere ville ikke overrasket meg. Nå vet vi jo ikke noe om selve grunnlaget til bruddet. Men når dere reagerer med sinne og ikke likesinnhet så har dere følelser innabords. Om de er gode eller ikke vet vi jo ikke, men du får prøve å få fram dine ønsker her. Og vil ikke han så vil ikke han. Lenke til kommentar
Gjest AA7A Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 grunnen til bruddet er at vi har hatt litt gammelt graps i fra begynnelsen av forholdet. det har tært en del i ettertid. vi har som sgt oppført oss som kjærester noe jeg har sett kom til å føre med seg problemer og nå toppa det seg altså. vi er enige om at vi skal ta litt pause fra hverandre. ikke ha no kontakt. så skal vi se den dagen vi møtes igjen og ta det derfra. vi håper at vi kan legge gammelt rot bak oss og begynne på nytt. om vi skulle hatt kontakt som før hadde vi vel bare stangert i alt det gamle og ikek kommet noe vei.. vi ønsker begge at det skal gå men vi vet ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå