Schneiderlin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Bruker nå og brenne med Normal hastighet. Og lurer på om det blir noe dårligere grafikk om jeg tar ''Over normal'' eller ''Høy'' ? Tar ca 1 time og 30 minutt og brenne på Normal. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 kan gå ut over kvalitet på både bilde og lyd, og det er større sjanse for feilbrenning... men har mest å si hva slags brenner du har og hva slags plater... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Så da burde jeg ha på normal altså. Brenner med DVD+R 16X . Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 likså greit egentlig... men mente egentlig merke på produsenten av platene... tdk plater har en tendens(erfaring) til å ikke fungere og andre drittmerker til å sprenge i spilleren! holder meg fast til verbatim... men kan vel ikke skade å sette opp et hakk på hastigheten av brenninga... til batafiler er det ikke noe problem.. men til film vil jeg anbefale lav hastighet.. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Bruker verbatim DVD+R Så du anbefaler at jeg brenner med Lav hastighet? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bruker du plater av god kvalitet som Verbatim så er det ikke noe problem og brenne på 16X. Har brent hundevis av filmer til bruk på mine egne dvdspillere og venners spillere og ikke merket noe forskjell på kvaliteten. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tråden flyttes til Lagringsmedier. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Enig med Chevelle. Angående 'dårligere grafikk' vil den eneste mulige forringelse være at du kan få noe hakking i avspillingen, men det er også svært sjeldent. Brenn for all del på max av hva platene tåler - er jo en grunn til merkingen på dem. Snabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå