m0g1e Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror jeg simpelt hen dør om jeg ikke får en ekstra av denne. Musen er blitt forvekslet med mange andre muser fra MS, men det er akkurat den du ser på bildet under jeg mener. Har søkt i desperasjon på prisguiden uten hell! Om noen har en de vil selge eller vet om forhandler som har disse, så er jeg evig takknemglig for tips! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Woah, tok meg ca 5sek å finne den, https://prisguiden.no/product.php?productId=19626 Edit : Sorry, var visst fake link, dårlig gjort av dem Endret 4. desember 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Disse ble vel tatt ut av produksjon for lenge siden? Kanskje vi har en slik en liggende i ei eske på kottet, mener at vi hadde en sånn mus før. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Disse ble vel tatt ut av produksjon for lenge siden? Kanskje vi har en slik en liggende i ei eske på kottet, mener at vi hadde en sånn mus før. Isåfall om du har så PM meg så rask du klarer! Har vanskelig for å gå over til noe annet etter 4 år med samme musa.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du får vente til i kveld i hvert fall. Må komme meg hjem først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå